Філософія Газпрому: вибити з клієнта максимальну ціну

Надія Анатольєва  |  Понеділок, 16 лютого 2009, 16:09
У Німеччині зняли документальний фільм «Гігант Газпром – німці та їхній газ зі сходу». Фільм, режисером якого виступив німецький журналіст Хуберт Зайпель, номіновано на телевізійну премію Grіmme, передає Deutsche Welle.
Філософія Газпрому: вибити з клієнта максимальну ціну

Творці кінострічки спробували відповістити на запитання, чи є виправданим негативний імідж «Газпрому» в Європі.

«Газпром» у фільмі представлений як найбільший роботодавець у Росії, давній і надійний енергетичний партнер Німеччини, передає ЛІГАБізнесІнформ.

Також у фільмі фігурують інтерв'ю з генеральним директором корпорації Олександром Медведєвим, прем'єр-міністром Росії Володимиром Путіним, колишнім канцлером Німеччини Герхардом Шредером, а також представниками міжнародного консорціуму Nord Stream і німецького BASF.

За словами Зайпеля, він постарався показати глядачеві економічну сторону діяльності концерну. «Сьогодні приватні підприємства на Заході навперебій жадають від держави фінансової допомоги. «Газпром» же завжди, як мінімум, наполовину належав державі, оскільки російський уряд вважав й вважає за необхідне контролювати торгівлю найважливішими ресурсами країни – нафтою та газом. І це логічно і зрозуміло», –відзначив режисер.

Він також вказав на те, що керівництво «Газпрому» ще не усвідомило, наскільки важлива для іміджу підприємства відкрита інформаційна політика. «Поки цього не відбудеться, «Газпрому» прийдеться миритися з чутками і підозрами на свою адресу», – вважає режисер.

Крім того, Зайпель відзначив, що в ході зйомок зрозумів, що «Росія дуже близька до Європи – набагато ближча, ніж ми вважаємо. Це дуже важлива країна для Європи. Тому треба зближатися з Росією, тісніше співпрацювати як у політичній, так і в економічній сферах».

Фільм закінчується словами: «Вибити з клієнта максимальну ціну за товар вважається серед західних енергоконцернів гарним тоном. Так чому цього не повинен робити Газпром?»
 

comments powered by HyperComments