Європу нагодують «пальчиками Обами»

Надія Анатольєва  |  Вівторок, 17 березня 2009, 15:26
Німецька компанія з виробництва заморожених продуктів випустила «Пальчики Обами» – смажені шматочки філе курячих грудок в соусі карі. Компанія відкидає звинувачення в расистському підгрунті цієї акції, повідомляє журнал Spiegel.
Європу нагодують «пальчиками Обами»

Представники компанії заявили, що їх метою було тільки збільшення об'єму продажів. За їх словами, зараз в Германії є мода на американські продукти і взагалі на те, як харчуються американці. Ідея полягала в тому, щоб скористатися «обамоманією», що охопила Німеччину.

Слово «пальчики» в назві, за словами виробників, повинні вказувати на те, що це їжа «фаст-фуд».

«Це як хот-доги. Ніхто ж ніколи не думав серйозно, що їх роблять з собак», – сказала представник компанії.

Тим часом існує вірогідність, що американці не оцінять тонкого німецького гумору, відзначає журнал. Річ у тому, що в США смажена курка давно асоціюється з афроамериканцами і поява на ринку шматочків смаженої курки з ім'ям першого чорношкірого президента може привести до деяких проблем.

Нагадаємо, минулого місяця прес-служба Білого дому повідомляла, що адвокати президентської адміністрації хочуть обмежити використання зображення Обами.

Варіант передвиборного девізу Барака Обами: «Так, ми можемо» («Yes we can») і заклик мінятися вже використовувала, наприклад, компанія Ikea. Авіакомпанія Southwest Airlines Inc. переінакшила це гасло, але не впізнати його було неможливо, він звучав як «Yes You Can». Це ж гасло було використане навіть для реклами морозива з горіхом пекан в магазинах мережі Ben & Jerry’s Homemade Inc. – цього разу девіз перетворився на «Yes Pecan», але був так само легко впізнаний.

Проте скоро робити гроші на рекламі, що натякає на слова Обами або припускає використання його образу, буде проблематично. Адвокати Білого дому готують законопроект, який заборонить комерційне використання будь-яких натяків на Обаму без його дозволу.

До цього Білий дім вже протестував проти будь-якого образу інших президентів США – наприклад, зображення президента Буша-старшого в рекламній кампанії медичних процедур. Використати зображення Обами вже встигли Національна асоціація освіти, а також коаліція Clean Coal Electricity, яка помістила обличчя Обами в свій рекламний плакат.

В період підготовки до інавгурації 20 січня 2009 року у Вашингтоні магазини і вуличні торговці продали тисячі футболок, кухлів і календарів з Бараком Обамой. В той же час і Інавгураційний комітет Конгресу також відкрив власний магазин з такими сувенірами.

Нагадаємо, що в кінці січня спалахнув скандал після того, як американська компанія з виробництва іграшок «Тай» почала продавати ляльок з іменами дочок президента США – Малії і Саші.

Мати дівчаток і дружина президента Мішель Обама вимушена була через свою прес-службу виступити проти цієї акції компанії. «Ми вважаємо неналежними використовувати імена приватних громадян в цілях маркетингу», – заявила перша леді США.
 

comments powered by HyperComments