У Харкові відбулась зустріч з відомим британським журналістом, одним з редакторів газети The Times Майклом Бініоном

Жанна Титарекно  |  П'ятниця, 11 березня 2011, 00:35
Майкл Бініон розповів про те, як нові технології змінюють журналістику. Та мова йшла не лише про витіснення Інтернетом друкованих видань, а й про позитивні сторони вільної преси та сильного інформаційного поля, в якому, власне, і розвивається демократичне суспільство.
У Харкові відбулась зустріч з відомим британським журналістом, одним з редакторів газети The Times Майклом Бініоном

До негативних сторін Інтернет журналістики Майкл Бініон відносить різке збільшення лінивих журналістів, які пишуть про події не відходячи від комп’ютера, використовують матеріали інших кореспондентів, порушуючи цим авторське право і до цього всього, вони менше спілкуються з людьми та переймаються їх настроями.

 «В Інтернеті достатньо важко знаходити ті джерела, які публікують об’єктивну інформацію. Крім того, вони не завжди є правдивими і перевіряти це вкрай складно», - додав Майкл Бінон.

Водночас, Інтернет дає право кожній людині висловити свою думку у коментарях на достатньо відвідуваних сайтах, або створити власний блог і публікувати на ньому власні статті.

Про цензуру з боку держави Майкл Бініон висловлюється так: «Якщо Ви хочете, щоб Вам не заважали журналісти – тоді їдьте жити до Білорусії або Північної Кореї».

У Європі кожна людина має доступ десь до 10 тисяч сайтів. Здійснювати контроль над тим, хто, коли, де і що публікує практично не можливо. Майкл Бініон також наголосив не тому, що Інтернет видання практично не піддаються маркетинговим дослідженням. Наприклад, перед тим як розміщувати рекламу, фірма намагається дізнатись про те, скільки читачів відвідує обране ними Інтернет-видання, якого вони віку, інтелекту, статі, скільки часу вони читають викладені публікації тощо. Вирахувати такі показники практично не можливо і рекламодавцям важко визначитися з тим, де саме найвигідніше було б розмістити інформацію про свої товари та послуги. Поки що існує така думка, що в газеті давати рекламу надійніше.

Але з тією ж проблемою зіштовхуються й Інтернет-журналісти. Їм теж важко визначити, хто їх читає.

Під час зустрічі кожен охочий міг задати питання Майклу Бініону і він на кожне з них давав ґрунтовну відповідь. Під час обговорення було зазначено, що великий об’єм інформації ускладнює пошук, і замість традиційних методів цензури Інтернет закидають такою кількістю необ’єктивних публікацій, що все це перетворюється на великий інформаційний смітник. Виходячи з цього, читач змушений аналізувати і перевіряти прочитане. Просте ліниве споживання готової інформації стає недоречним.

comments powered by HyperComments