Про культуру пишуть поверхово, бо новини дешевші за аналітику

Понеділок, 22 квітня 2013, 14:27
Сьогодні час швидкого споживання інформації, коли читача, слухача чи глядача менше цікавить аналітика. Крім того, її важко виробляти у будь-якій сфері, включаючи культурну. Тому журналісти більше тяжіють до новинних матеріалів, де простіше знайти "сенсацію".
Про культуру пишуть поверхово, бо новини дешевші за аналітику

Такий висновок зробив експерт з питань медіа, тележурналіст Ігор Бенцал під час шостої передачі он-лайн дебатів «Медіа-пазл-шоу», присвячених темі "Культура і журналістика"

Відповідаючи на запитання, чому на культурні теми у тернопільських ЗМІ припадає лише 12 % ефірного часу та друкованої площі, а більшість матеріалів є новинного характеру, Ігор Бенцал зазначив, що є кілька тенденцій сучасного розвитку інформаційного простору.

"Перша тенденція: ми живемо у XXI столітті, - це час швидкого споживання інформації. Тому «великогабаритна» аналітика сьогодні є менш затребуваною", - сказав він. "Друга тенденція: виробляти аналітику сьогодні дорого і вона займає багато часу.

Новинна інформація потребує значно менше ресурсів – часових та інтелектуальних. Окрім цього, там завжди можна знайти, виокремити якийсь "спалах", зробити з нічого якусь міні сенсацію", - зауважив експерт.

Третя тенденція, на думку журналіста, полягає в тому, що сьогодні важко організувати і провести культурно-мистецькі заходи так, щоб зацікавити і журналістів, і глядачів. "Людей складно здивувати, вони вміють порівнювати. Ті, хто проводять заходи повинні бути креативними, шукати можливість подання будь-якої культурної події крізь призму чинників сприйняття такої інформації. Не можна це робити так, як ми це робили не тільки десять років тому, але й так, як рік назад", - наголосив експерт.

"Культура і журналістика" - шоста передача з циклу он-лайн дебатів у рамках реалізації проекту "Дослідження морально-етичних норм та гендерних питань у сучасних регіональних медіа" за підтримки Українського медійного проекту «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк.

Дебати було організовано Тернопільською обласною Асоціацією Жінок за підтримки Тернопільської експертної групи, маркетингової агенції "Прості рішення", тернопільських медіа.

comments powered by HyperComments