Скандальновідому колекцію Волязловського вперше покажуть у Харкові

Понеділок, 30 вересня 2019, 14:31
1 жовтня 19:00 Муніципальна галерея – відкриття виставки Стаса Волязловського з колекції Гриньових.
Скандальновідому колекцію Волязловського вперше покажуть у Харкові

Стас Волязловський (помер 8 січня 2018) був одним із найцікавіших та найскандальніших українських художників останніх 20 років, учасник об'єднання «Р. Э.П» та клубу «Тотем». Свій жанр визначав як "Шансон-арт".
Незадовго після його смерті мама Стаса Алла Волязловська передала його роботи до колекції Бориса й Тетяни Гриньових, Grynyov Art Foundation, що викликало неоднозначну реакцію художньої спільноти: багато хто вважав, що передавати колекцію було не можна, оскільки Стас хотів щоб його роботи лишалися в рідному йому Херсоні, хтось ставив питання щодо того, чому колекція просто передана, а не продана і таке інше.

Харківська Муніципальна галерея першою приймає виставку Волязловського з колекції Гриньова, аби дати можливість як показати фотороботи художника, так і розставити всі крапки над "і" у цій історії.

Докладніше про виставку:

В 2019 році у колекцію Тетяни та Бориса Гриньових, в якій вже знаходились роботи Стаса Волязловського, був переданий архів художника та значна частина його мистецьких творів. Дослідження масивів архіву й стало підґрунтям для створення цієї виставки, що складена з фотографічних робіт Волязловського, до нині не представлених широкій публіці. На фоні гостро іронічних політичних та соціальних образів, що сформували вже впізнавану частину творчості художника, його фотографічна практика є неоднорідною тематично та жанрово.

Вона радикальним чином відсторонена від спроб вмонтування її у мистецьку кон’юнктуру – позбавлена одного пануючого наративу, серійності, монолітного «авторського» стилю, що зазвичай сприяє помітності. Вільне використання різних фотографічних традицій, не підпорядкованість звичним законам медіуму і є ключем до розуміння підходу художника. Фотографія Стаса Волязловського постає як безпосереднє сприйняття й зображення уривків повсякденності, рутинних моментів та ситуацій – фотографування не заради конструювання зображення як такого, а заради розповіді історій, об’єднаних життям однієї людини.

comments powered by HyperComments