Студенти вчать Харківську філармонію заробляти гроші

Микола Кузнєцов  |  Понеділок, 8 вересня 2008, 14:06
Завдяки офіційному договору між Харківською філармонією та «Національною українською академією» студенти НУА проходять практику з маркетингу.

Як розповів керівник філармонії Юрій Янко, зараз вони проводять дослідження, щоб розібратися з адресами фінансового застосування можливостей філармонії.

«Наші концерти – це теж товар, наші абонементи – це той же опт. Необхідна робота із клієнтами, утримання клієнтів. За роки Незалежності ми скоротилися настільки, що немає співробітників, немає перекладачів, у рекламному відділі з 10 штатних одиниць залишилося двоє співробітників», – сказав Ю. Янко.
 


 

comments powered by HyperComments