ХАЗ не хоче бути агрегатним заводом
Як розповіло «Варті» джерело на заводі, цей постулат – думка керівництва й колективу підприємства. Робити комплекти для літаків простіше, це теж завантаження потужностей, але «ми хочемо випускати літаки від початку й до кінця», завірило джерело.
Дійсно, за останні роки Харків не випустив жодного готового літака, лише кілька комплектів літака Ан-140 для Ірану та Самари. На ХДАВП упевнені, що ні авіабудівельне підприємство HESA, ні самарский «Авіатор» сьогодні не можуть збирати Ан-140 без кооперації з харківським авіазаводом. Але основною площадкою з випуску Ан-140 хочуть бачити Харків.
Подальший стан справ на заводі повністю залежить від держави, від відношення до авіапрому України в цілому. Серед внутрішніх проблем заводу джерело назвало пошук оптимального співвідношення виробничої та управлінської частини колективу підприємства.