Рятівники економіки України: пиво, курка, кетчуп

Микола Кузнецов  |  Четвер, 12 лютого 2009, 13:36
Перша з функцій наукової економіки і її основа – це виробництво, що в Україні перебуває в повному занепаді, заявив відомий український економіст Андрій Новак.
Рятівники економіки України: пиво, курка, кетчуп.

Презентуючи свою книгу «Як підняти економіку України», він розповів про класичну трифункціональну модель, яка вона включає три напрямки: виробництво, продаж і розподіл ресурсів.

Відносно виробництва А. Новак запропонував організацію нових господарських зв'язків, заснованих на більш ефективній формі – великих національних корпораціях з закінченим циклом виробництва.

Такі вертикальні корпорації вже є в Україні – це «Оболонь», «Наша Ряба» й «Чумак». За словами фахівця, інших вертикальних корпорацій, які на рівні конкурують з світовими гігантами, він в Україні не спостерігає.

Вертикальна корпорація має на увазі постійну мінімізацію собівартості продукції й постійне поліпшення її якості.

Крім того, у кожній корпорації є науковий відділ, що працює на конкретні цілі.

Виходячи з того, що сукупний ринок нараховує 39 видів товарів і послуг, в Україні може бути створено 55-60 великих корпорацій, повідомив А. Новак.

За його словами, організувати національні вертикалі повинна держава: скоординувати виробничників, створити відповідну законодавчу базу й гарантувати підтримку в майбутньому.

Саме таким шляхом пішли країни, економіку яких тепер називають дивом – Японія, Німеччина, Китай і інші.
 

comments powered by HyperComments