Аеропорти "блокують" вихід лоукостерів на український ринок через економічні причини

Так, за заявою міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, всі спекуляції щодо приходу/неприходу Ryanair в Україну – це спроби одного національного авіаперевізника /МАУ - редакція/ зберегти своє монопольне положення на ринку, заробляючи надприбутки на українських громадянах, - повідомляє «Справжня Варта».
" Крім того, це – нахабна спроба відібрати в українців мрію стати повноправною частиною європейської спільноти. Українці мають право подорожувати до Європи за 50 євро, а не за 500. І Україна в одному кроці від цього. Міністерство інфраструктури виконало 90% роботи з залучення Ryanair в Україну. Інші 10% - за керівництвом аеропортів», - зазначив Міністр.
В той же час, перший заступник гендиректора "Борисполя" Євген Дихне відзначив, що для здешевлення авіаперевезень Ryanair вимагає від аеропортів знижки і додаткові умови, які неможливо провести за економічних причин та без зниження податків, які накладені на аеропорти.
Зокрема, в "Борисполі" не практикується закріплення стоянок для повітряних суден, існує обмеження по кількості літаків, які можна обслуговувати пішу висадку і посадку пасажирів. Також з об'єктивних причин залишається цілий ряд сервісів, які не можуть надаватися аеропортом ні зі знижкою, ні безкоштовно.
"Ryanair звик користуватися виділеною інфраструктурою в невеликих аеропортах, щоб брендировать її, а також будувати нові об'єкти готелі, автостоянки і інше. Однак передача будь-яких площ і земельних ділянок можлива лише через конкурсну процедуру, яку проводить Фонд держмайна", - підсумував заступник гендиректора аеропорту.
Як раніше писала «Справжня Варта», ціна на лоукостерівські авіапереліти варіюються від 9 дол. до 195 євро з умовою довгострокового бронювання.
Більше новин за темою читайте на сайті «Справжньої Варти».