5 тис. 485 харків'ян отримали 26,5 млн грн.
Всього до виконавчого комітету міської ради надійшло 37 тис. 743 письмових звернення, які стосувалися, крім надання матеріальної допомоги, також ремонту будинків, дахів, доріг, благоустрою територій, придбання ліків, виділення коштів на дороге лікування. Зазначається, що цього року люди стали частіше звертатися по матеріальну допомогу - надійшло на 2,3 тис. звернень більше, ніж торік , - повідомляє «Справжня Варта».
Також, за статистикою, харків'яни частіше стали користуватися електронними сервісами - цього року від громадян надійшло 6 тис. 485 електронних звернень, що на 1 тис. 271 більше у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. З них 318 звернень були направлені за допомогою інтерактивної карти.
Із загальної кількості питань, викладених у письмових зверненнях громадян, позитивно вирішено понад 9,7 тис. Також виконані роботи за більш ніж 249 тис. усних звернень й надано роз'яснення на 329 тис. 400 питань, з якими громадяни звернулися в інформаційно-диспетчерську службу «1562». Також було вирішено 891 питання, що надійшло на інтернет-гарячу лінію міського голови, ще 2 тис. 399 перебувають на контролі до виконання. Крім того, понад 900 громадянам надали первинну безоплатну правову допомогу за їх зверненнями, - повідомили у міськраді.
Як раніше писала «Справжня Варта», у школах Харкова встановлять австрійські фільтри для очищення питної води.
Всього австрійська екологічна організація «Глобаль 2000» передала 24 таких фільтрів у рамках гуманітарної допомоги.
Більше новин за темою читайте на сайті «Справжньої Варти».