Яким буде майбутній бренд Харкова, хто працює над його створенням і які пропозиції обговорюють

Жанна Титаренко  |  П'ятниця, 25 лютого 2011, 16:18
Над створенням бренда Харкова працюють соціологи, політологи, історики, економісти та всі небайдужі до майбутнього нашого міста люди. Читайте пропозиції фахівців і долучайтесь до справи.
Яким буде майбутній бренд Харкова, хто працює над його створенням і які пропозиції обговорюють

Під час круглого столу «Бренд Харкова – справа харків’ян» економіст і викладач ХПІ Тарас Данько почав свою промову з того, що Харків – це інтелектуальна столиця та місто інноваційної творчості. Він також наголосив на тому, що бренд повинні створювати виключно мешканці Харкова без додаткових експертів. 

 Над створенням бренду працює також історик Тетяна Крупа. Вона повністю згодна з тим, що без минулого не має майбутнього. Пані Тетяна вважає за доцільне підняти на належний рівень музейну справу. Харків у баченні Тетяни Крупи виглядає потенціалом міжнародної торгівлі та багатонаціональним містом. Наостанок історик додала, що нині нам не вистачає цілісних позитивних настанов у майбутнє. 

Публіцист Станіслав Ніколенко під час обговорення зазначив, що у Харкові насаджена чужа топоніміка, тобто назви проспектів та вулиць (Лєніна, Калініна, Жукова тощо) і наше місто не відображає українське минуле, яке було сотні років до входження України в склад СССР. Пан Станіслав також наголосив на тому, що Харківщина є батьківщиною бандури, але нині про це мало хто знає. Історичний характер харківців, за словами Ніколенка, є бунтівничим і волелюбним, адже в усі періоди вони протестували проти великих податків.

На запитання про те, чи совєтський Харків може стати частиною бренду, Станіслав Ніколенко відповів, що з цих сторінок історії варто знати, що у нашому місті в ті часи проживало багато письменників, яких було фізично знищено політичним терором.

Співголова культурно-мовного клубу Вікторія Склярова запропонувала цікаві програми з етнотуризму з використанням української національної кухні. Найближчим часом, за словами пані Вікторії, мешканці міста мають створити мапу, на якій будуть позначені всі музеї та заклади харчування, де є українська національна кухня. До бренду Харкова Вікторія Солярова також включає музичні фестивалі «Співочі тераси», «Печенізьке поле» тощо.

 Маркетолог Лариса Алєксєєнко вважає, що сьогодні всі міста України і світу конкурують між собою за кращий рівень життя, за кількість населення та за інвесторів. Тому Харків не може стояти осторонь цього процесу.

Під час обговорення також було зазначено, що долучитись до цієї справи може кожен охочий мешканець. Групу людей, яка цим займається, легко знайти в соціальній мережі Інтернету Facebook.

Великі сподівання лягли і на письменників, адже якщо хтось із них напише, наприклад, дуже гарний роман про Харків, і створить його так, щоб після прочитання більшості захотілося приїхати до нашого міста, - це буде просто чудово.

comments powered by HyperComments