Чи задоволені харківські споживачі наданими товарами та послугами, а зокрема, продуктами харчування?
Незважаючи на те, що організація є громадською, і її члени не можуть у прямому порядку стягнути грошову компенсацію чи відібрати ліцензію у підприємства, люди туди звертаються.
Про характер скарг і методи відшкодування збитків споживачів під час прес-конференції розповів голова Харківської обласної спілки захисту споживачів Святослав Маслак.
За словами пана Святослава, 25% скарг стосується неякісних продуктів харчування і майже стільки ж поганого обслуговування технічних засобів сервісними центрами. 8% оскаржували медичне обслуговування, 7% - транспортне, 7% - житлово-комунальні послуги.
Більшість ображених споживачів, за словами Святослава Маслака, задовольняються відшкодуванням матеріальних збитків за неякісні товари і послуги. Відшкодування моральних збитків вимагають лише одиниці.
До судових засідань доходить лише 2-3% скарг. Члени організації надають безкоштовну юридичну допомогу таким особам. Про інші скарги обласна спілка захисту споживачів інформує державні органи, на що має офіційні уповноваження.
Святослав Маслак також наголосив на тому, що серед продуктів харчування постійно погіршується якість овочів і фруктів (вони не відповідають, навіть, мінімальним стандартам якості). Дещо покращилась якість хлібо-булочних та молочних виробів.