Адміністрація залізниці вимагає з провідників виторговувати з кожного пасажира щонайменше 3,9 грн. і змушує працювати у вихідні
Про це та інше, під час прес-конференції повідомив Голова вільної профспілки ВПХВД-1ПЗ Олександр Абросімов.
За словами пана Олександра, за малий виторг продуктами харчування провідників штрафують і змушують доплачувати власні кошти. Водночас пасажири скаржаться на дорожнечу харчів і води, тому купують їх за межами потягу. Та й якість, того ж самого чаю, завареного на воді з крана вдовольняє далеко не всіх.
Крім цього, адміністрація залізниці змушує провідників у вихідні дні фарбувати вагони, або займатися іншими ремонтними роботами.
За словами Олександра Абросімова, вже більше ніж пів року вагони фарбують без дотримання технологій та інструкцій. Адже спочатку треба обдерти стару фарбу, потім прошпаклювати, і лише тоді фарбувати. Олександр Абросімов наголосив на тому, що, навіть недосушені вагони виходили в рейси і пасажири були змушені дихати парами токсичної фарби.
Вугілля для опалення вагону провідники носять самотужки великими відрами. Жінки тягають по 13 кілограмів, бо носити по пів відра немає часу. Крім цього, вугілля є токсичним і містить у своєму складі значну частину домішок із пилу і щебеню. А щоб це все хоч якось горіло, таке вугілля поливають мазутом.
До працівників залізниці, які розповсюджують небажану для інформацію або протестують у якісь інші способи, застосовують адміністративний тиск: не випускають у рейси, штрафують, звільняють з роботи.