Як змінилася реклама і з якими проблемами стикаються друковані видання

Жанна Титаренко  |  П'ятниця, 8 квітня 2011, 12:17
Нині підприємства намагаються заощаджувати на рекламі. Оголошення зменшують, замовляють меншу площу на шпальтах, але все одно від таких послуг мало хто відмовляється.
Як змінилася реклама і з якими проблемами стикаються друковані видання

За словами шеф-редактора газети «Харківський кур’єр» Олени Кеворкян, раніше більшу частину газети заповнювали рекламні оголошення автозапчастин, будівельних матеріалів, ремонтних робіт тощо. Тепер значно збільшився об’єм реклами банківських послуг, зокрема кредитних, та малесеньких приватних оголошень, наприклад: «Продам кота», «Продам шафу», «Куплю б/у техніку» тощо.

Майже незмінною залишилась частка шлюбних оголошень. За словами Олени Кеворкян, на правдивість жодне оголошення газета не перевіряє, тому інколи до них звертаються люди з образами і проханнями усунути з газети не бажану для них інформацію.

Незважаючи на розвиток мережі Інтернет, газета «Харківський кур’єр» виходить 5 разів на тиждень. Наклад одного випуску коливається в межах 20 тисяч примірників. Редакція планувала подавати в газеті короткі новини та цікаві факти з життя відомих людей. Але через кризу такий проект залишено на потім. 

Від мережі Інтернет газета теж не може відмовитись. Електронний сайт «Харківського кур’єра» відвідує більше 500 тис. користувачів за місяць. Інтернет перетягує газету на електронні носії, тому майбутнє цього видання Олена Кеворкян бачить саме у цій мережі. Друковані газети, на думку пані Олени, залишаться лише для тих, кому не до вподоби зчитувати інформацію з монітора комп’ютера. 

 

comments powered by HyperComments