Хто і з якою метою фінансує соціальну рекламу?

Жанна Титаренко  |  Четвер, 19 травня 2011, 18:41
У Харкові більшу частину соціальної реклами фінансує приватний бізнес. Це і збір речей для дитячих будинків, і пропаганда здорового способу життя. Читайте детальніше, як стають реальністю проекти соціальної реклами агентства Arriba.
Хто і з якою метою фінансує соціальну рекламу?

Перші соціальні реклами компанія Arriba проводила для того, що допомогти сиротам одягом, іграшками та книгами.

Про це та інше, сьогодні, під час прес-конференції повідомив директор агентства Arriba Макс Бурцев.

За ініціативою Макса спершу було закуплено кілька сотень старих іграшок, до яких були приклеєні папірці з написами: «Ми готові віддати все за справжній Новий рік».

Людей вразили такі написи, до того ж, вони були зроблені дитячою рукою. На таку соціальну рекламу відреагували сотні мешканців Харкова і до Нового року було зібрано цілий автобус дитячих речей та іграшок.

Аналогічні рекламні кампанії проводились два роки поспіль, після чого, люди самі почали приходити до дитячих будинків і приносити тути одяг, іграшки, книги та інші, потрібні для дітей речі.

На третій рік своєї офіційної діяльності агентство Arriba прийняло рішення допомогти одній з дитячих лікарень. Для компанії потрібно було лише одне – дозвіл самої лікарні на збір коштів. Але завідуючий того медичного закладу відмовився надати такі документи, пояснюючи це тим, що він мусить говорити всім людям, що лікарня усе необхідне обладнання має. А якщо він публічно скаже, чого насправді не вистачає в лікарні, його за це звільнять, на жаль, Макс Бурцев відмовився назвати прізвище того лікаря та повну назву дитячої лікарні.

Після такого випадку, агентство Arriba змінило напрям своєї діяльності. Було зроблено кілька соціальних реклам, задачею яких було: навчити людей і водіїв не порушувати правил дорожнього руху, розуміти шкоду для здоров’я від фаст-фудфів тощо.

Макс Бурцев соціальну рекламу готує так, щоб люди її сприймали позитивно, і щоб у її основі були вподобання самої людини, а не страх перед законом, хворобами чи іншими проблемами.

Під час прес-конференції Макс Бурцев також презентував кілька відеороликів соціальних реклам інших компаній. Наприклад, в урну для сміття було встановлено невеликі звукові пристрої, і тоді, коли людина щось вкидала всередину, чулися різні приємні звуки. Дехто піднімав сміття, що лежало неподалік і опускав його всередину, аби зрозуміти, яким чином працює новий смітник.

Завдяки такому проекту, люди відчули, що їм подобається вкидати сміття до урни, а не на землю. Після видалення звукових пристроїв поведінка людей змінилася на користь природи.

В іншому проекті було показано, як на сходах, що розташовані поруч з ескалатором, простелили білий килим, після чого люди йшли по сходах, а ескалатор їздив порожнім. Тобто така соціальна реклама закликала людей більше ходити, ніж їздити.

Агентство Arriba не займається політичними та релігійними проектами, а також тими, що спрямовані на пропаганду алкоголю, тютюну, наркоманії тощо.

За словами Макса Бурцева, більшу частину якісних соціальних реклам фінансує приватний бізнес.

Але, крім нестачі замовників і коштів, існує проблема браку людських ресурсів. Адже більша частина молодих дизайнерів, художників та рекламістів виїздить з Харкова до інших міст України та закордон.

«Я нікуди не поїду зі свого міста. Це точно», - впевнено додав Макс Бурцев, пояснюючи свою позицію  патріотичними почуттями до Харкова.

comments powered by HyperComments