Станція Лозова: від важливого залізничного вузла до полустанку

Середа, 2 листопада 2011, 15:58
На 15 жовтня (початок так званої реконструкції) станція мала 5 вантажних парків, нараховувала 43 колії для прийому-відправлення та формування вантажних поїздів. Після реконструкції залишиться 2 парки (Донецький та Середній) та 8 колій по 4 колії в кожному парку (до реконструкції було по 8).
Станція Лозова: від важливого залізничного вузла до полустанку

2 парки (Південний та Новий) повністю ліквідують, Північний парк переведуть на ручні стрілочні переводи та віддадуть УДЦ "Укрспецвагон" (Панютине). Загалом ліквідують 25 колій. Про ці плани працівників станції офіційно повідомили лише 14 жовтня, а вже 15-го почали знімати контактну мережу в Новому парку. На даний момент вже ліквідовано 7 колій, на 17-ти знято контактну мережу. Офіційно повідомлено, що лише служба ДС станції Лозова скорочується з 300 до 150 працівників, але їх хоч поступово працевлаштовують по іншим організаціям, де звільняються робочі місця. Що буде з працівниками вагонного депо та в/охорони не повідомляється. Загалом невідома доля вагонного депо (ВЧД-2).

 

На новій схемі станції замість нього вказано: Відновлювальний поїзд (ВП). З двох постів ЕЦ роблять один і переносять в кімнатку на вокзалі (до того кожен займав триповерхову будівлю). Щойно відремонтований 10-й пост в Новому парку, мабуть, доведеться зносити (кому він потрібний в чистому полі), поруч 10-й пост ПЧ-4 Лозівської дистанції колії, побудований 2010 року з нуля, який будували як зразковий, він теж може виявитися непотрібним. Лише минулого року на станції Лозова було капітально відремонтовано 7 колій, тепер більшість з них поріжуть (дві вже порізали). Вантажні поїзди направляються в обхід Лозової. Наприклад, поїзди, які прямували через станцію з Дніпропетровська та Запоріжжя на станцію Красний Лиман Донецької залізниці, тепер прямують через станцію Ясинувата (а це коло в 300 км,  тобто вдвічі далі ніж через Лозову).

Доходить до маразму: замість спрямовувати вагони з Дніпропетровська та Запоріжжя на Харків, Суми та Білорусь через Лозову, їх відправляють через Ясинувату - Красний Лиман на Основу. Це приблизно, як їхати на таксі з Харкова до Лозової через Куп"янськ.

Економічний "ефект" очевидний! Начальник Південної залізниці Остапчук, схоже, особисто контролює цей погром (майже кожного дня навідується до Лозової). Крім того, протягом другої половини жовтня сотні вагонів - обкатишевозів, які перебували у власності Укрспецвагону і перебували на станції Лозова, було відправлено на вагоноремонтний завод м. Стрий Львівської залізниці начебто для капремонту, але з дивними позначками (номери вагонів закреслено фарбою, а внизу на бортах фарбою від руки написані вже інші номери цих вагонів, які починаються на 5, що означає чиюсь власність). Схоже до Панютиного з капремонту ця власність вже не повернеться. Кому потрібно возити залізнорудний концентрат, думаю вгадувати довго не треба.

Загалом знищення станції для міста Лозова, де залишки промисловості вже давно на ладан дихають, матиме тяжкі, якщо не смертельні наслідки. Залізниця залишалася останнью надією для міста і годувальницею для тисяч лозівських сімей. Від залізниці в 1869 році почалася Лозова, а тепер можна поставити рік смерті - 2011. Найогидніше те, що цей безсовісний грабунок прикривають підготовкою до Євро-2012, мовляв вантажні поїзди будуть заважати новій швидкісній магістралі Київ-Донецьк, хоча якраз Новий парк, який почали нищити першим, взагалі розташований поруч з головними, коліями кримського напрямку. Нові колії (за які так переживають) на дільниці швидкісної магістралі Лозова – Слов’янськ вкладалися вже кілька років і по ним ходили вантажні поїзди, і нічого з ними не сталося! Про швидкості на "швидкісній" магістралі годі й говорити: 140-160 км/год.

Для прикладу в Європі швидкості на швидкісних магістралях - 250 км/год. В Росії на магістралі С-Петербург - Москва – 300 км/год. Швидкісні «Хюндаї», які будуть від Києва до Донецька проскакувати без зупинок, з шаленими цінами на квитки (800 грн. в один бік) після завершення Євро-2012 навряд чи будуть потрібні населенню, їздити на них зможуть хіба що можновладці або возитимуть на них бритоголову братву до Києва за кошти наших олігархів. Складається враження, що все це чергова авантюра нинішньої кримінальної влади, яка має на меті завдати максимальних збитків Укрзалізниці, загнати її в борги, щоб потім за ці борги відібрати в неї майно, а потім ще й здавати його в оренду тій самій Укрзалізниці або взагалі поставити питання приватизації УЗ. Знищення ж вузлових станцій (на лінії Львів-Київ-Донецьк  Лозова не одна, наприклад, подібну долю готують і станції Слов’янськ Донецької залізниці) можна назвати вершиною проФФесіоналізму нинішнього керівництва Укрзалізниці на чолі з її Гендиректором Козаком.

P.S. Знищують колії та контактну мережу швидко і у варварський спосіб: контактну мережу рубають на шматки, а колії не розбирають, а ріжуть, роблячи так, що все це годиться вже лише на металобрухт.

 

Відео - http://www.youtube.com/watch?v=UkfofJqfBHI&feature=share

comments powered by HyperComments