Накипіло: жителям Пісочина набридло потерпати від безладного "сервісу" курязького автоперевізника
Часто складається враження, що у перевізника елементарно не вистачає автобусів, бо на терміналі черги на Пісочин найдовші, а виїхати зранку з м-ну «Мобіль» автобусом – велика проблема. А якщо ще й морозу градусів під 20!
Про те, щоб сісти на проміжних зупинках, взагалі доводиться тільки мріяти! Вранці, ввечері, у вихідні дні пасажирів просять ущільнитися, наче й не існує якихось технічних норм щодо кількості стоячих!
Автобуси брудні і ззовні, і всередині, а деякі салони потребують капітального ремонту.
Велике питання, чи дотримується перевізник умов праці водіїв? Бо, вдивляючись у їхні часто змучені обличчя, можна припустити, що працюють вони наднормово, з порушенням Кодексу законів про працю, не маючи належного часу на відпочинок. Між тим – це впливає на безпеку пасажирів!
Прикро, але на ці порушення не звертають уваги ні представники ДАІ, ні місцева влада, ні генеральний директор ПАТ "Курязький ДБК", депутат Харківської районної ради від Партії регіонів В. Вереїтінов, ні голова наглядової ради підприємства, депутат Харківської обласної ради від Партії регіонів Е. Тер-Степанян.
Звичайно, можна погодитися, що ДП «Автосервіс» як комерційна організація повинна власникам приносити прибуток. Але де написано, що цей прибуток має бути отриманий за рахунок безпеки та комфорту пасажирів?
ГО «Альтернатива» вимагає в голови Пісочинської селищної ради, щоб він виконав свою передвиборчу обіцянку щодо «створення додаткового маршруту автобусів для сполучення Харкова з мікрорайонами «Мобіль» та «Надія».
ГО «Альтернатива» звернулася до Управління ДАІ УМВС України у Харківській області та Харківської ОДА щодо можливості ліквідації вищезазначених порушень.
Павло Нетеса, ГО «Альтернатива»