Школа піару від харківської ФРІ підбила підсумки двомісячної роботи
Навчання у школі практичного піару від провідних спеціалістів міста тривало з 10 січня до 20 лютого. 1-2 рази на тиждень 25 представників активної та амбіційної молоді слухали лекції відомих піарників Максима Бурцева (рекламна агенція "Arriba!"), Сергія Лазоренко (ТО "Дwa Тоwарища") і Тетяни Острогляд ("Ostroglyad PR") та отримували практичні домашні завдання.
Для підсумкової роботи усі «школярі» поділились на п’ять груп і працювали над розробкою піар-стратегій руху «Зроби Україну чистою!», харківської молодіжної організації «ФРІ», кав’ярні «Золотий дукат», кінотеатру «Боммер» та курсів комп’ютерної графіки і дизайну «PlayArt». Презентації включали рекламні слогани, промо-акції, логотипи, рекламні плакати, плани «розкрутки» сайтів та сторінок у соцмережах. Готуючись, учасники школи встигли не тільки здобути цінні знання та навички, а й стати справжніми друзями.
Тетяна Рябченко, один із організаторів, розповіла про мету проекту: «Я займаюся піар-складовою проектів. Мені хотілось підняти планку «громадського піару», щоб інші організації (а тут були представники і «Демократичного Альянсу», і «Нового Акрополя»…) краще робили свою роботу. Це була одна з моїх найголовніших цілей».
Автор фото – Антон Шигімага