Телебачення в стилі Casual. "Джинса" як повсякденний одяг
Загалом, за кількістю замовних матеріалів харківські телеканали (ХОДТРК, 7 канал, Simon) – у топах рейтингу. Під час виборів частка замовних сюжетів у випусках подеколи сягала 100 %. Одразу після виборів цей показник суттєво знизився. Так, у січні 2013 року він дорівнював лише 13 %. Тим, хто замовляє музику, більше не до піару: відпочивають від виснажливих перегонів.
Найбільше проблем у харківських телевізійників виникає зі стандартом балансу думок. Ситуація з дотриманням решти стандартів журналістики – краща. Таку диспропорцію Наталя Соколенко пояснює просто. Представник влади чи будь-який «потрібний» кандидат – цілком достовірне джерело інформації. А те, наскільки важлива для аудиторії інформація, яка «струмує» з цього джерела – вже інша справа. Хоч потрібна, хоч ні, а передають її оперативно.
Говорили на круглому столі і про порушення прав журналістів: лише з початку 2013 року дослідники «Телекритики» зафіксували 82 випадки. Сьогодні на працівників ЗМІ найчастіше намагаються впливати саме через фізичний тиск.
Наталя Соколенко
Не звикати українським журналістам і до образ. Наприклад, голова Донецької обласної адміністрації Андрій Шишацький вдався до метафори «профессиональные говнометчики». Однак Наталя Соколенко вважає, що провина за таке ставлення частково лежить і на самих журналістах: «Шишацький не впав до нас з неба, це не стихійне лихо. Його призначив Янукович. А Януковича обрали люди, базуючись на тій інформації, яку давали їм засоби масової інформації».
Детальніше ознайомитися з результатами Моніторингу регіональних телеканалів можна за цим посиланням.