У Житлкомсервісі розповіли про головну проблему й головне завдання

Дмитро Стриженко  |  Вівторок, 19 серпня 2008, 13:24
Перший заступник директора КП «Житлкомсервіс» Тетяна Поздєєва у вівторок, 19 серпня, заявила, що основною проблемою є недостача дворових робітників. За її словами, залучити нових людей у цю сферу діяльності дуже складно.

«Незважаючи на те, що кошти на оплату праці двірників закладені у квартплаті, цих грошей не вистачає на гідну зарплату. Це питання не тільки Харкова, київська міська влада, приміром, також зіштовхнулася з цією проблемою», – відзначила вона.

Зараз у деяких районах укомплектованість двірниками становить від 37 до 50%. «Тобто один двірник прибирає по дві-три ділянки. Одна ділянка становить 3 квадратних кілометри, це мінімальна заробітна плата», – повідомила Т. Поздєєва.

У зв'язку із цим, сказала пані Поздєєва, «нам необхідно пояснити кожному жителеві Харкова, що чисто не там, де ми прибираємо (багаторазово, між іншим), а там, де ми не смітимо».

За словами першого замдиректора «Житлкомсервіса», території біля будинків вбираються за графіком, 3 рази на день. У той же час існує проблема прибирання територій, що прилягають до торговельних об'єктів. Відповідно до правил, власники таких об'єктів повинні підтримувати у порядку територію в радіусі 20 м. Однак приватні підприємці, іноді, ігнорують свої зобов'язання, говорячи, що прибирати повинні двірники.

Пані Поздєєва підкреслила, що «Житлкомсервіс» намагається організувати недбайливих підприємців.


 

comments powered by HyperComments