Метро переходить у власність Харкова – Кабмін дав згоду

Про це «Міську Варту» повідомив директор підприємства Сергій Мусеєв.
Процедура після оформлення всіх документів, що фіксують активи підприємства, – його об'єкти, балансову і залишкову вартість і тому подібне – закінчиться підписанням акту прийому-передачі. Після підписання цього документа двома сторонами – мером міста і керівництвом Міністерства транспорту – метро офіційно перейде у власність міста.
Сергій Мусеєв вважає, що це відбудеться максимум за 2.5 місяця.
Нагадаємо, передача метро у власність міста дозволить створити єдине комунальне підприємство з перевезення харків'ян. За інформацією Харківського міського голови Михайла Добкіна, формула нового єдиного комунального підприємства буде такою: трамваї і тролейбуси приноситимуть збитки, будучи соціальним транспортом, метро вийде на нульову рентабельність, а комунальні автобуси працюватимуть з прибутком, що дозволить містити збитковий електротранс. Таким чином, підприємство стане самодостатнім.
Після створення єдиного комунального підприємства з перевезення харків'ян планується випустити єдиний квиток для поїздок по місту. Мається на увазі квиток, купуючи якого городянин оплачує відразу всю свою поїздку, навіть якщо він робить пересадки з одного виду транспорту на іншій. Це заощадить час і гроші: вартість квитка буде менша, ніж сума квитків на кожен вид транспорту окремо.
Як повідомляла «Міська Варта», до 75 мільйонів гривень, які прем'єр-міністр України Юлія Тимошенко обіцяла на метробуд в Харкові (зокрема, на завершення станції метро «Олексіївська»), обласна і міська ради додали, як то кажуть, «скільки змогли» – 38 мільйонів.