Кабмін став підкуповувати союзників харківських транспортників, щоб вони залишилися наодинці?
За уточненими даними, в пікеті горелектротранспортников України під Кабміном 8 жовтня прийняли участь, окрім харків'ян, працівники ГЕТ 12 регіонів України, повідомив керівник харківського «Горелектротранса» Олексій Палант.
У їх числі було і запорізьке підприємство ГЕТ.
Журналісти одного зі всеукраїнських видань з посиланням на співробітника запорізького муніципалітету заявили: місту в екстреному порядку було перераховано 2 мільйони гривень компенсації за пільговий проїзд.
Нагадаємо, саме через відсутність даної компенсації у харківського «Горелектротранса» 5 місяць немає можливості платити зарплату. Подібна ситуація створилася в більшості ГЕТов країни.
Тим часом в Харкові, нагадаємо, терпіння транспортників закінчилося. Фактично без попередження електричні машини міста 9 жовтня зупинилися на невизначений термін – до рішення Кабміну по виплаті компенсації за пільговий проїзд.
За 2009 рік цієї компенсації набіжить 192 мільйони гривень, по прикидках Гортрансу. Тим часом в бюджеті заклали для такої компенсації 23 мільйони. Тобто харківські транспортники недоотримають за підсумками року 170 мільйонів – які могли б піти на зарплату, і ще залишилося б на капітальні вкладення.
О. Палант в черговий раз вибачився перед харків'янами за незручність, і нагадав, що також не отримує зарплату.
Директор Департаменту транспорту і зв'язку Євгеній Водовозов оголосив, що місто знову шукатиме – поки незрозуміло, де – засоби, щоб дати грошей ГЕТу.
«Дивитимемося і шукатимемо, щоб відірвати звідкись шматок і додати «Горелектротрансу». Але не може місто просто узяти і заплатити – фізично. Але ми вимушені, виходить, виконувати повноваження, які нам де-юре не делеговані, а де-факто ми зобов'язані витрачати на них гроші», – відзначив Є. Водовозів.