Будівництво метро: відкрита вулиця Ахсарова, яка була закрита більше 5 років

Тепер територія будівництва нової станції метро під робочою назвою «Олексіївська» розрізана цією вулицею навпіл. За словами будівельників, особливих незручностей це не заподіює, тому що складні роботи на поверхні в основному закінчені.
Під землею робота, як і раніше, кипить. Продовжуються сантехнічні, вентиляційні і роботи, пов'язані з монтажем допоміжних служб. Почалася обробка так званого холу №2 – ближнього до станції «23 серпня».
Як повідомив Харківський міський голова Михайло Добкін після чергового щотижневого засідання Штабу по будівництву метро, освоєння засобів як і раніше йде за графіком. Вже з'явилися конструкції 3-го і 4-го виходів. Вони не будуть схожі на колишні виходи, це нове архітектурне рішення «шатрової» форми, розповів заступник директора Департаменту будівництва і дорожнього господарства Анатолій Кравчук.
Вже початі будівельні роботи по зведенню 1-го і 2-го виходів – з боку майбутньої станції «Перемога». Під них риють котловани. Конструкції всіх 4 виходів планується змонтувати цього року і «закупорити» їх, щоб не пустити холод і вологу на об'єкт взимку.
Ескалаторів на новій станції не буде – для них, по нормативах, дуже мало сходинок на сходових прольотах.
Обласний бюджет гроша на метробуд не виділяє: у них немає такого рядка витрат. Місто з різних фондів має намір виділити близько 20 мільйонів гривень.