У метро розповіли, скільки грошей треба для щастя. Або хоч би вижити
Про це розповів керівник служби шляхів і тунельних споруд Сергій Карпенко.
Тільки за його профілем потрібно близько 500 тисяч гривень на заміну зношених шпал, 5 мільйонів – на заміну тих, що виробляють свій ресурс рейок, 18 мільйонів – на тунельні споруди. А в метрополітені ще є величезна кількість інших служб – зв'язок, устаткування, електрогосподарство тощо, – яким теж потрібні капітальні вкладення.
Керівник путейной служби нарік, що також в метро не найвища зарплата, і підземка програє кадрову конкуренцію управлінню ЮЖД – кращі співробітники йдуть туди.
На ремонтні роботи у співробітників метро є по суті близько 3-3.5 години на добу. Напруга з контактної рейки знімається в 0:50, а подається в 4:50. А ще потрібно дістатися до місця роботи і підготуватися до неї. Це до речі, є однією з головних причин, чому метро було вимушене скоротити робочий день і починати його з 6:00, а не з 5:30, як раніше. Підземні комунікації з кожним роком неминуче старіють, і на підтримку перевезень на належному рівні безпеки і комфорту потрібно все більше часу для ремонтів.
Нагадаємо, в харківській підземці пройшло виїзне засідання комісії міськради по промисловості і власності. Засідання відкриває процес адаптації метро до нового господаря – міста.
У Харківському метрополітені після отримання підземки в комунальну власність намагаються реанімувати систему автоматичного ведення потягу.
Нагадаємо також, видача пільгових, або «соціальних» карток в метрополітені проводитиметься з 10 листопада 2009 року. Вже отримані документи від 40 тисяч пільговиків.