Необхідність руху трамваїв люди вимушені доводити в судах
Судді на початку засідання зачитали назви основних документів, за матеріалами яких розглядалася справа, а потім, після колективного прийняття остаточного рішення, яке тривало майже 13 хвилин, заявили, що позов задоволено частково. У якій саме частині, цієї інформації надано не було. Документальне рішення суду пообіцяли надати 26 або 27 квітня.
Ігор Удовиченко, який очолює прес-службу ХОО партії ВО “Свобода” пояснив, яким чином міська влада зуміла зняти трамвайні шляхи, не стикаючись із кримінальною відповідальністю та судовими блокуваннями такої діяльності. За словами Ігоря Удовиченка, спочатку були знищені трамвайні колії, а вже потім прийнято рішення, про припинення руху трамваїв. Тобто всіх просто поставили перед фактом і все. А якби це робилося навпаки, то люди мали б можливість набагато раніше оскаржувати таке рішення в суді.
Ігор Швайка, як і всі інші однопартійці, вважає, що трамваї потрібні містові набагато більше ніж автобуси, бо вони належать до екологічно чистого виду транспорту. Крім цього, державна транспортна система України не повинна ставити собі за мету отримання прибутків, а просто повноцінно функціонувати і не відмовлятися від перевезень пільгової категорії пасажирів. А для того, щоб цими пільгами не зловживали приватні фірми, які наймають на роботу кур’єрами пенсіонерів тощо, давати пенсіонерам грошові дотації на проїзд.
Крім того, ХОО партія ВО “Свобода” пропонує, щоб вулиці і рух транспорту по них планували люди, які мають на це відповідну освіту, а не лише ті, хто знаходиться при владі.
Ігор Швайка заявив, що буде звертатися до вищих судових інстанцій, якщо його вимоги, щодо поновлення повноцінного руху трамваїв, зокрема, по вулиці Пушкінській, не будуть задоволені належним чином.