Українськими брендами має стати вольова героїка, національна кулінарія та гостинність
До списку брендів увійшли: туристичні місця, гарна природа, гостинність і доброзичливість місцевого населення, волелюбна героїка, козацтво, мистецькі діячі, спортсмени, національна кухня, вишивки, гончарні вироби тощо.
Таке рішення прийняла місцева українська інтелігенція. Усі люди, які не байдужі до подальшої долі України як держави та її авторитету на світовому рівні, взяли участь у черговому «Мозковому штурмі» зі створення новітніх українських брендів та їх впровадження в масову свідомість.
Усі респонденти написали тезами про те, за що вони люблять Україну та її народ.
Коли підбивали підсумки, то виявилося, що найбільше людей написали, що позитивними якостями є доброзичливість і гостинність місцевого населення, велична історія, давня європейська цивілізація, яка зароджувалася на теренах сучасної України тощо.
Також багато було сказано про вагомих особистостей в українському суспільстві та народні промисли, національну кухню і весь неповторний колорит нашого побуту.
«Мозковий штурм» з пошуку українських брендів відбувся в приміщенні громадського об’єднання «Поступ». Член цієї організації Олексій Кириченко розповів про своє бачення українського бренду та його впровадження за допомогою маркетингу.
З такою ідеєю погоджується не вся українська інтелігенція Харкова. Дехто вважає, що рекламувати українські позитивні якості не варто, бо це не товар, який ми маємо комусь продавати.
Але врешті-решт, зараз у Харкові зібралася невелика команда, яка працює над вивченням культури Українського Народу, його традицій та створення на їхній основі відповідних брендів. Найближчим часом планується проведення соціального дослідження за допомогою анкет, аби точно виявити реальний стан свідомості та розуміння української проблематики мешканцями нашого міста.