Ігор Балута озвучив проблемні питання, пов'язані з роботою центрів адмінпослуг, які потребують вирішення на державному рівні

Понеділок, 29 вересня 2014, 18:40
Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» в Харківській області створені і діють 34 центри надання адміністративних послуг. Центри працюють в 27 районах області та 7 містах обласного значення, враховуючи місто Харків. Про це 29 вересня повідомив голова Харківської облдержадміністрації Ігор Балута в ході всеукраїнської селекторної наради з роботи центрів надання адміністративних послуг, яка пройшла під головуванням віце-прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана.
Ігор Балута озвучив проблемні питання, пов'язані з роботою центрів адмінпослуг, які потребують вирішення на державному рівні

 

Як зазначив Ігор Балута, всі центри, які знаходяться в Харківській області, в цілому готові до надання окремих адміністративних послуг, які раніше надавалися підрозділами Державної міграційної служби та Реєстраційної служби.

«Але є певні питання. Так, на сьогоднішній день не врегульована нормативно-правова база. А без відповідних змін у законодавстві неможливо надання цілого комплексу послуг Реєстраційної служби, зокрема, проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, реєстрації прав власності, реєстрації засобів масової інформації тощо», - розповів керівник області.

Також Ігор Балута підкреслив, що є проблемні питання, які стосуються компетенції суб'єктів надання адміністративних послуг. «А саме, сьогодні не визначені процедури вклейки фотографій з порушенням терміну подачі заяви, неможлива перевірка підстав для видачі паспортів особам, які досягли 16-річного віку, а також здійснення реєстрації місця проживання в день подачі заяви, як це визначено Законом», - додав голова ХОДА.

Крім того, за словами Ігоря Балути, невирішеним залишається питання підключення адміністраторів центрів до відповідних електронних реєстрів і баз даних. Проблемою, що потребує вирішення на державному рівні, залишається і безкоштовне забезпечення центрів бланками заяв. «Згідно з чинним законодавством обов'язок із забезпечення бланками покладається саме на суб'єкти надання послуг», - підкреслив керівник області.

Всі пропозиції з оптимізації процесу надання адміністративних послуг через центри керівництво Харківської облдержадміністрації направить віце-прем’єр-міністру Володимиру Гройсману.

Нагадаємо, з 1 жовтня 2014 року окремі послуги, які надавалися підрозділами Державної міграційної служби та Реєстраційної служби, будуть надаватися виключно через утворені місцевими державними адміністраціями центри надання адміністративних послуг. Про це йдеться в розпорядженні Кабміну від 16.05.2014 р. № 523-р.

Зокрема, йдеться про оформлення та видачу паспорта громадянина України, в тому числі у зв'язку зі зміною прізвища і замість пошкодженого, втраченого або викраденого, вклеювання до паспорта громадянина України фотографії при досягненні громадянином 25 і 45-річного віку, а також реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання та місця перебування особи, видачу довідки про реєстрацію місця проживання/перебування.

Таким чином, для отримання зазначених послуг з 1 жовтня необхідно звертатися виключно до центрів адмінпослуг за місцем проживання.

comments powered by HyperComments