Необхідно розвивати бренд Харкова як IT- локації, - Едуард Рубін
IT- кластер цього року запустив ряд великих проектів, кількість учасників збільшилася з 6 до 21 компанії, стартував проект по навчанню школярів і учителів шкіл Харківської області сучасним тенденціям в програмуванні.
Як пише на своїй сторінці один з учасників, в.о. ректора ХНУРЕ Едуард Рубін, компанії-партнери прийшли до думки, що необхідно «розвивати бренд Харкова як IT- локації, тобто, як привабливого місця для інвестицій і ведення бізнесу, у тому числі і пов'язаного з IT».
Необхідні умови для цього вже є: велика кількість технічних ВИШів і студентів в них, безліч IT компаній, а також той факт, що упродовж декількох років Харків став місцем проведення найбільших заходів, форумів, виставок, куди з'їжджаються провідні представники галузі. Залишається тільки надати цій тенденції системність і розвивати бренд на глобальнішому рівні, - вважає Е.Рубін.
Нагадаємо, раніше Едуард Рубін повідомив, що одна з найбільших у світі консалтингових компаній може провести повний аудит діяльності Харківського національного університету радіоелектроніки.