ХОДА закликатиме Кабмін втрутитися в ситуацію на ХАЗі
«Час, коли ситуацію можна було вирішити відносно легко і швидко, пройшов. Проблема застаріла. Але підприємство не втратило свої перспективи за умови отримання державного замовлення, що дозволить «провернути колінвал». З огляду на комплексність проблеми, питання погашення боргів перед працівниками і завантаження виробництва потрібно підняти перед «Укроборонпромом» (це орган управління заводом) і Кабміном», — повідомив директор Департаменту економіки і міжнародних відносин Харківської облдержадміністрації Олександр Лукашов.
За його словами, завод фактично працює в режимі малого підприємства і щомісяця накопичує борги по зарплаті, які досягли вже половини всіх боргів в області, повідомляє Status quo. З приводу цієї проблеми заводчани звернулися в 13 державних організацій з проханням про допомогу.
За даними експертів, харківські літаки мають унікальну здатність сідати на ґрунтові аеродроми, літати в сильні морози і експлуатуватися в пустелі, вирішувати локальні завдання. Наприклад, розглядалася можливість використання Ан-140 для транспортування креветок. Крім цього, літаки здатні вирішити проблему організації міжрегіонального авіасполучення в Україні. Завод серійно виробляє літаки Ан-74, Ан-140 і ХАЗ-30.