Ваговий контроль. Які проблеми виникають під час перевірок вантажівок?

П'ятниця, 5 серпня 2016, 19:05
Громадські активісти та представники державних органів розповіли про проблему збереження доріг Харківської області та зловживання у сфері вантажних перевезень.
Ваговий контроль. Які проблеми виникають під час перевірок вантажівок?

На даний момент ідуть перевірки вантажівок за допомогою вагових центрів. Вже був встановлений ліміт в 40 тон на кожне авто. Це необхідно для того, щоб дороги менше псувалися через перевантажений транспорт. Проте не всіх влаштовує робота вагових центрів, що подекуди виливається у прямі конфлікти.

«Я думаю, що в подальшому задля наведення порядку на дорогах нам потрібно більш тісно співпрацювати і з дорожнім контролем, і транспортною інспекцією, – розповів юрист Дарьюш Андрусенко, – на жаль, таке наведення порядку, коли, фактично, працюють вагові комплекси, коли дійсно не їдуть машини з перевантаженнями багатьох не влаштовує. І перевізників, і підприємців. І ми бачили ситуацію, яка сталася на трасі Київ-Одеса. Коли здійснювався тиск та погрози в адресу працівників Транспортної інспекції. В хід пішла навіть фізична сила. Ми бачили, що нещодавно було у Харкові». Він підкреслив, що здійснення такого контролю вкрай необхідне задля забезпечення безпеки на дорогах. І для цього потрібно, щоб громадський активісти та представники Державного контролю співпрацювали між собою.

Щодо цього питання вже сформувалися різні точки зору. Наприклад, активісти «Антикорупційного блоку учасників АТО» вирішили підтримати державні структури, що здійснюють відповідні перевірки. З чим у свою чергу ніяк не погоджуються представники «Дорожнього контролю».

«Ми не проти вагових комплексів, – зазначив Сергій Скороходов, представник ГО  «Дорожній контроль», – скажу більше – ми навіть «за» них. Ми також є автомобілістами, ми також їздимо по цих дорогах. І ми розуміємо, що вантажні автомобілі якраз розбивають ці дороги… Вагові комплекси потрібні. І «Дорожній контроль» це розуміє. Але є чимало питань до самих пересувних комплексів. Зі стаціонарними все більш-менш зрозуміло: вони обладнані, там є ваги, які не знімають. А щодо пересувних, то та корупційна складова, яка є в їх роботі, вона не дає нам спокійно спати». Він також наголосив на тому, що дієвого контролю над перевезенням вантажів зараз немає і водії знають, з ким можна «домовитися» для того, щоб обійти ці правила. Через це ситуація може змінитися тільки тоді, коли покарання за порушення правил будуть неминучими.

comments powered by HyperComments