В іноземних експертів доволі оптимістичні прогнози стосовно розвитку велоінфраструктури в Україні

Юлія Гуш  |  Субота, 22 жовтня 2016, 15:00
Іноземні експерти, які беруть участь у цьогорічному Велоформі, поділилися власними оцінками та прогнозами стосовно розвитку велосипедного транспорту в Україні.
В іноземних експертів доволі оптимістичні прогнози стосовно розвитку велоінфраструктури в Україні

Коломб де Мерсей, координаторка сектору «Громадянське суспільство та ЗМІ» представництва ЄС в Україні, розповіла, що в Україні є значні перспективи стосовно розвитку велоінфраструктури. Чому, зокрема, сприятиме громадянське суспільство. Вона пригадувала слова власного колеги, згідно яким в Україні велосипедний рух організований сильніше, ніж в багатьох європейських країнах. «Мені задається, що це вже знак, – зазначила вона, – так, наша роль як представників Євросоюзу – це партнерство з Україною, українською владою, громадськістю. І щодо порад, то вони, можливо, вам і не потрібні. Потрібно просто співпрацювати разом. Ви вже дуже розвинуті в порівнянні з іншими країнами».  

«Я вірю, що велосипед в Україні стане повноцінним видом транспорту, яким він є у світі, – розповів Матіас Брандт, представник Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ, – ми вважаємо, що є багато хороших громадських організацій, з якими ми співпрацюємо. Ми вважаємо, що є достатньо сильні та розумні міські адміністрації. У Євросоюзі близько 30% всіх поїздок по місту здійснюються на велосипедах. Таким прикладом є Копенгаген. Ми тоді зрозуміли, що підтримка автомобільного транспорту та таких класичних видів міського транспорту, як трамвай та метро, не забезпечує рішення всіх проблем у даній сфері».  

За його словами, в Україні, чимало людей, які є пішоходами та велосипедистами, можуть розповісти про труднощі тієї ситуації, коли перевага надається саме автомобілю. Але він зазначив, що не варто очікувати, що в Україні зменшиться кількість автомобілів. Навпаки, з покращенням економічної ситуації його ставатиме все більше. Проте розвиток велоінфраструктури може покращити якість життя населення. «Ми дивимось не тільки на велосипедний транспорт, а й на всю транспортну систему, – додав Брандт, – як вона може бути покращена. Це стосується також автомобілю та системи метро».

Як повідомляла «Справжня варта», у Харкові зараз проходить VIII міжнародна конференція з розвитку велосипедного транспорту. Там, зокрема, були обговорені вади чинного законодавства, які гальмують розвиток велоінфраструктури .  

 

comments powered by HyperComments