Два харківських офіси стануть повністю прозорими
Перелік послуг, які надаватимуть у центрах «Прозорий офіс», був затверджений 18 січня на засіданні виконавчого комітету Харківської міської ради. Також виконком затвердив положення про центр і регламент його роботи.
У затвердженому переліку – 82 соціальні послуги. В їх числі – видача посвідчень людям з інвалідністю; включення до Єдиного держреєстру громадян, які мають право на пільги; призначення субсидій; призначення грошових компенсацій за проїзд і вартість санаторно-курортного лікування громадянам пільгових категорій; призначення одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим громадянам; призначення допомоги на дітей одиноким матерям та на дітей, над якими встановлено опіку; прийом документів для призначення та перерахунку пенсії; призначення державної соціальної допомоги на дітей-сиріт.
Також «Прозорий офіс» буде займатися оформленням і видачею довідок про взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, призначенням їм щомісячної адресної допомоги для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
Також серед пропонованих послуг - психологічна реабілітація постраждалих учасників АТО, їхня професійна адаптація; призначення різних виплат і компенсацій ліквідаторам аварії на Чорнобильській АЕС та потерпілим внаслідок катастрофи.
Нагадаємо, що центри надання соціальних послуг «Прозорий офіс» у Шевченківському та Київському районах почнуть роботу в цьому році. Такі центри створюються за ініціативою Харківського міського голови Геннадія Кернеса після відвідування ним такого закладу в Вінниці. Цього року планується створити «Прозорі офіси» в двох районах міста, а потім - в усіх інших.