Прописатися і знятися з реєстрації можна буде віддалено
Про це сьогодні, 25 січня, на засіданні постійної комісії з питань промисловості, економічного розвитку та власності Харківської міської ради повідомила директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська.
За її словами, це найбільш затребувана послуга. Для того, щоб отримати її в електронному режимі, харків'янам потрібно буде зареєструватися в електронному кабінеті на сайті ЦНАП Харкова та прикріпити необхідні документи.
«Якщо не буде зауважень, адміністратори напишуть відповідь. Після чого людина зможе записатися на прийом через електронний кабінет, вибрати зручний для неї час і зручний за місцем розташування центр. Вона прийде, і їй цю послугу відразу нададуть, тобто не потрібно буде подавати документи у самому центрі, чекати кілька днів. Процедура спрощується для зручності харків'ян. У майбутньому ми плануємо ще низку послуг перевести в електронний вигляд», - повідомила Вікторія Китайгородська.
Вона зазначила, що при цьому всі охочі, як і раніше, зможуть подавати документи у самому центрі.
«Ми розуміємо, що є люди похилого віку, які не користуються інтернетом. Вони завжди можуть отримати консультацію телефоном, прийти до центру і отримати послуги. Подати документи можна у будь-якому центрі, незалежно від місця реєстрації», - сказала директор департаменту.
Зазначимо, що всього у 2016 році центри адмінпослуг Харкова відвідали понад 520 тис. осіб.