Харків`янам легше буде стати бізнесменами
Про це повідомляє прес-служба міськради, повідомляє "Справжня Варта".
За словами директора Департаменту реєстрації Олега Дробота, прийом документів у сфері реєстрації фізичних осіб-підприємців буде організований у кожному з дев'яти районних центрів надання адміністративних послуг, а у сфері реєстрації юридичних осіб - у головному офісі Центру надання адмінпослуг на Гімназійній набережній, 26.
Профільне управління департаменту з реєстрації бізнесу на пр. Московському, 96-а з завтрашнього дня працюватиме виключно в режимі бек-офісу, який не передбачає особистого контакту з заявником.
Директор департаменту зазначив, що реорганізація в сфері реєстрації бізнесу - це черговий крок до того, щоб робити послуги доступними і наближеними до людей. Тепер не потрібно буде подавати документи тільки за однією конкретною адресою і стояти у довгих чергах, адже раніше в профільне управління на Московському проспекті зверталося до 500 чоловік на день.
«Послуги надаватимуться за принципом екстериторіальності. Це означає, що заявник може звернутися у будь-який центр незалежно від реєстрації місця проживання. Такій реорганізації передувала дуже ретельна підготовка, зокрема, Департаменту реєстрації та Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку. Всі адміністратори центрів пройшли навчання з основ реєстрації бізнесу, отримали доступ до держреєстру. Був налагоджений документообіг. Як підсумок - вже з завтрашнього дня прийом документів будуть вести не 15 реєстраторів департаменту, а вже понад 100 навчених співробітників центрів адмінпослуг», - зазначив Олег Дробот.
Як раніше писала "Варта", новий фронт-офіс КП «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» планують відкрити на Павлівській площі.