Міське БТІ тимчасово перебирається до іншого приміщення
Серед істотних змін - БТІ працюватиме і в суботу, а офісні працівники всі документи будуть заповнювати замість громадян. Про це повідомив директор Департаменту реєстрації Олег Дробот, - повідомляє «Справжня Варта».
" Було ухвалене рішення знову перенести фронт-офіс БТІ на площу Павлівську, але в іншу будівлю, і при цьому запропонувати харків'янам нові стандарти обслуговування. Так, ми впровадимо новий розширений перелік послуг, з'явиться система електронної черги і можливість оплатити всі послуги підприємства в терміналах самообслуговування. У новому фронт-офісі будуть облаштовані окремі зони очікування, обслуговування громадян, безкоштовних і платних консультацій з питань нерухомості, а також видачі результатів», - зазначив Олег Дробот.
За його словами, час роботи фронт-офісу збільшать: крім будніх днів він також працюватиме в суботу. При цьому терміни надання послуг громадянам істотно скоротяться.
«Ми також відійдемо від самостійного заповнення бланків і заяв замовниками - всі документи при замовленні тієї чи іншої послуги оформлятимуться працівником офісу. Крім того, буде відкрита телефонна «гаряча лінія», на якій усі охочі зможуть отримати інформацію або залишити відгуки, почне роботу оновлений сайт. Згодом ми подивимося, наскільки цей офіс буде затребуваний харків'янами, і, можливо, він залишиться в цьому місці, а не переїде в будівлю БТІ, в якій після реконструкції розташовуватиметься Харківський міський центр операцій з нерухомістю», - розповів Олег Дробот.
Як раніше писала «Справжня Варта», реєструвати бізнес у Харкові будуть у центрах надання адміністративних послуг.
З 8 серпня приймати документи з реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців будуть у центрах надання адміністративних послуг..
Більше новин за темою читайте на сайті «Справжньої Варти».