Трамвайні колії у Харкові перекладають за новими технологіями
Зокрема, ділянку по вулиці Великій Панасівській / на перехресті вул. Великої Панасівської з Новоіванівським мостом/ ремонтують з використанням одночасно чотирьох нових технологій, - повідомляє «Справжня Варта».
"При перекладанні колій використовуються бетонні плити з каналами для укладання рейок, радіусні бетонні плити, бетонні шпали, а також застосовується технологія, що дозволяє збирати спеціальні частини на бетонних напівшпалках. Раніше для цього необхідно було виливати окремі бетонні плити, що дуже затратно. Напівшпалки дозволяють зібрати унікальну для даного місця конфігурацію завдяки набору стандартних елементів. Ми сподіваємося, що такий мікс технологій дозволить не тільки створити сучасний конструктив трамвайного полотна, а й закласти його на довгі роки», - зазначив директор Департаменту інфраструктури Харківської міськради Сергій Дульфан.
За його словами, капітальний ремонт вул. Великої Панасівської охоплює близько 1,7 км дороги - від трамвайного кола до в'їзду на Центральний ринок. Ремонтні роботи комунальники планують завершити до кінця сезону, а вже наступного року на вулиці встановлять нові світлофори і замінять опори контактної мережі.
Як раніше писала «Справжня Варта», Велику Панасівську і мост по Дрінова перекривають на два тижні.
Рух транспорту на вул. Великій Панасівській, на ділянці від вул. Дрінова до пров. Башлаєвського, буде обмежений з 29 липня до 15 вересня, а також з 16 вересня до 1 жовтня буде обмежений рух на ділянці від Новоіванівського мосту до вул. Дрінова.
Більше новин за темою читайте на сайті «Справжньої Варти».