В Харкові існує багато небезпечних місць для водіїв та пішоходів – Товариство учасників руху

Юлія Гуш  |  Вівторок, 24 жовтня 2017, 10:11
Проте представники правоохоронних органів не приймають необхідних заходів для того, щоб усунути ці ризики, переконані активісти.
В Харкові існує багато небезпечних місць для водіїв та пішоходів – Товариство учасників руху

Жахлива аварія, яка забрала життя п‘яти людей, дала привід знову підняти тему безпеки дорожнього руху. За словами активістів, причиною аварії став не тільки людський фактор, а й бездіяльність влади та поліції щодо питань безпеки на дорогах.

Віктор Козоріз, голова громадської спілки захисту пішоходів «За безпеку дорожнього руху!» також додав, що відповідальність мають нести й ті служби, які видають водійські посвідчення. Він згадав приклад сумнозвісної Олени Зайцевої, яка на своєму «Лексусі» збила 11 людей: дівчина нібито закінчила одну з найкращих автошкіл міста, проте не знає правил дорожнього руху та не має відповідних навичок водіння.

Віктор Козоріз підкреслив, що причиною такого явища є корупційні схеми, завдяки яким людина, яка не пройшла курс водіння, може просто купити водійське посвідчення. Він підкреслив, що цей випадок також має стати предметом розслідування.

У свою чергу його колеги з ГО «Товариство учасників руху» розповіли, що за 10 років проведеного ними аудиту харківських доріг було виявлено чимало потенційно небезпечних місць як для пішоходів, так і для водіїв. Проте, за їх словами, поліція не приймає необхідних мір для для усунення цих ризиків. Як приклад, вони приводять поворот між вулицями Сумською та Дерев‘янка, де аварії стаються регулярно.

Активісті переконані, щоб зменшити кількість аварій на дорогах, необхідно організувати превентивну роботу на всіх рівнях – починаючи від проведення міською владою аудиту безпеки і культури дорожнього руху та закінчуючи проведенням профілактичних робіт серед водіїв та пішоходів. Зокрема, вони наголосили на тому, що активність громадськості також має сприяти вирішення даних проблем.

Як приклад, Козоріз привів фаховий аналіз аварії на Сумській, який здійснили якраз представники харківської громади: «Деякі аналітики по секундах розібрали і вирахували швидкість одного та іншого автомобілю, – зазначив він, – хто де стояв, з якої позиції стартував і чому сталася ця аварія. На моїй практиці це перший прилад, коли громадськість так активно включається в розслідування резонансної ДТП. І, фактично, цей злочин було розкрито саме завдяки такій високій активності».

Активісти висловили сподівання, що ця трагічна подія вплинула на людей і тепер харківські водії будуть поводити себе по-іншому. За їх словами, в найближчий період аварійність в місті має значно знизитися. Але для цього необхідно провадити просвітницьку діяльність серед населення та пояснювати йому те, як потрібно поводити себе на дорогах.

comments powered by HyperComments