Рік у Харкові розпочнеться IV Всеукраїнським Фестивалем вуличного мистецтва
Живі статуї, міми, фокусники, лялькарі та представники інших жанрів весь січень будуть розважати харків'ян, а журі фестивалю, що складається з авторитетних представників артистичної професії, виставляти оцінки учасникам. 17 лютого фестиваль переміститься в Дніпро, де 11 березня будуть оголошені переможці та вручені головні призи в двох номінаціях.
Відкриється фестиваль у Харкові 5 січня о 16:00 глядачам представлять учасників і членів журі, після чого, за традицією, артисти урочистим парадом-аллі пройдуть по першому поверху ТРЦ «Дафі». Одразу після параду учасники займуть відведені для них локації і розпочнеться вистава — перша з багатьох. Фестиваль у Харкові триватиме чотири тижні по п'ятницях, суботах і неділях до 28 січня, завжди в один і той же час — з 17:00 до 20:00. З 17 лютого фестиваль на чотири тижня переїде в Дніпро. В цьому році учасниками в обох номінаціях можуть бути як окремі артисти, так і колективи. За традицією, глядачі можуть нагороджувати артистам за гарний виступ, поповнюючи їх «капелюх». Всі зібрані кошти будуть належати виключно самим артистам.
Реєстрація учасників триває, останній термін подачі заявок для участі в конкурсній програмі – 29 грудня. Але й після цієї дати артисти можуть приєднуватися до фестивалю, правда, як позаконкурсні учасники.
Нагадаємо, Всеукраїнський Фестиваль вуличного мистецтва виник у 2014 році як змагання живих статуй. Але ще на етапі підготовки стало зрозуміло, що різні жанри вуличного мистецтва будуть взаємно доповнювати одне одного, і саме це сподобається і глядачам, і артистам — і жанрове розмаїття було розширено. Більш того, на ІІІ Всеукраїнському Фестивалі вуличного мистецтва призи вручали вже в двох номінаціях — «динамічні» і «статичні жанри».
Задуманий як продовження традицій виступів вуличних артистів на ярмарках, фестиваль довів свою актуальність – вже в четвертий раз вуличні артисти з різних регіонів України (і не тільки) приїдуть до Харкова і Дніпра. Сусідство торгових майданчиків з яскравими виступами фокусників, мімів, живих статуй завжди йшло на користь і тим, і іншим — покупці стають глядачами, а глядачі — покупцями. Досвід трьох попередніх фестивалів довів – у наш час, коли місце ярмарків зайняли торгово-розважальні центри, торгівля стала шопінгом, а виступи — перфомансами, ця традиція затребувана.