На Харківщині всі 14 виборчих комісій готові до виборів
Начальник організаційного відділу апарату ХОДА Сергій Коваленко розповів, що на сьогоднішній день в Харкові та області було створено 14 окружних виборчих комісій. Вони вже були забезпечені всім необхідним – обладнанням, інвентарем, оргтехнікою та приладдям. Вже було утворено обласну робочу групу, до складу якої увійшло керівництво ХОДА та її структурних підрозділів, а також голови територіальних органів та підприємств. Це, зокрема, представники ГУ Національної поліції, які будуть забезпечувати охорону виборчих дільниць, ДСНС Харківської області, пожежних служб тощо.
Зокрема, під час виборів значна увага буде приділятися правам людей з інвалідністю, пообіцяв Коваленко. За його словами, на сьогоднішній день не всі приміщення, де будуть розміщені виборчі дільниці, відповідають вимогам інклюзії та доступності. Тому в день виборів там будуть розміщені пандуси, а самим людям з інвалідністю допомагатимуть волонтери.
За словами начальника відділу адміністрування Держреєстру виборців апарату ХОДА Світлани Коломієць, сьогодні на території Харківської області було зареєстровано 2 038 628 виборців. З них 26611 не можуть добратися до виборчих дільниць, а 70 057 мають відмітку про відбуття. Робота всіх відділів ведення державного реєстру виборців проводиться за календарним планом.
«Кожен виборець може особисто перевірити інформацію про своє включення або невключення до державного реєстру виборців, звернувшись до програмного ресурсу «особистий кабінет виборців» на сайті Центральної виборчої комісії, – розповіла Коломієць, – це повинні зробити всі, кому небайдужі виборчі права».
За її словами, виборці можуть змінити місце голосування. Це робиться у випадку, якщо людина не може взяти участь у виборчому процесі за місцем прописки через навчання, роботу чи виїзд за кордон. Для цього вона повинна звернутися до Відділу ведення державного реєстру виборців. При собі потрібно мати паспорт, а також документ, який засвідчує необхідність даної процедури – довідку з роботи, вишу, проїзні документи тощо.