Українці потрапили у прямі ефіри Britain's Got Talent

Четвер, 30 травня 2019, 15:34
Українці Freckled Sky виступили на Britain's Got Talent з Джеймсом Артуром для 9 мільйонів глядачів
Українці потрапили у прямі ефіри Britain's Got Talent

Українці потрапили у прямі ефіри Britain's Got Talent, але не в якості конкурсантів, а як запрошені зірки. Компанію Freckled Sky, відому інтерактивними голографічними шоу, продюсери запросили створити перфоманс для виступу британської зірки Джеймса Артура — переможця 9 сезону британського The X Factor, автора двох платинових альбомів, номінанта BRIT Awards та Teen Choice Awards. Прем'єра пісні Falling like the stars перед аудиторією відбулася 29 травня в ефірі британського каналу ITV. А відеокліп пісні  тільки за першу добу набрав більше 1,5 мільйона переглядів. Шоу дивилося понад 9 мільйонів британців.

“Наша мета — працювати з артистами, яким цікаво створювати щось нове. С Джейсом було дуже легко працювати, бо він молодий та амбіційний”, — ділиться враженнями після шоу співзасновник, продюсер Freckled Sky Володимир Сиганевич. За його словами, і сам Джеймс, і продюсер та суддя шоу Britain's Got Talent Саймон Ковелл були у захваті від перфомансу. У новому проекті українці використали відпрацьовані на протязі років методи та технології. “Досвід накопичується, давні рішення знаходять нове застосування, а ми робимо те, що вміємо найкраще, але ще краще”, — каже продюсер Freckled Sky.

Для нової пісні Джеймса Артура українці створили ліричну голографічну фентезі-історію. Серед використаних методів: проекція на голографічну сітку, кінект, нестандартні режисерські засоби введення артиста у перфоманс. "З Джеймсом ми провели лише одну генеральну репетицію напередодні зйомок, — розповідає Володимир Сиганевич. — Він одразу зрозумів своє завдання й перейнявся створюваною номером атмосферою".

Компанію Freckled Sky (перекладається як “Небо в ластовинні”) заснували у Чикаго українці Володимир і Наталя Сиганевіч та Катерина Коробко. З самого початку вони спиралася на співпрацю з компанією Front Pictures — лідером мультимедійних технологій в Україні. Пізніше до цього дуету долучилося режисерське тріо TRI. Direction.

У 2015 році виступом Another World на шоу America's Got Talent Freckled Sky отримали "Золоту кнопку" від суддів та привернули увагу мільйонів глядачів по всьому світу. З цього виступу Freckled Sky стала одним з світових лідерів у виробництві інтерактивних перфомансів й зробили шоу для виступу Pink на Brit Awards 2019, концертний тур для Поли Абдул, виступ для Lil Yachty, перфоманс на церемонії відкриття розширеного Панамського каналу, презентації для таких всесвітньо визнаних брендів як Mercedes, BMW, Ferrari, Toyota, AT&T. Саме шоу українців для Pink спонукало продюсерку Syco Entertainment (Sony Music) Геріет Каддерфорд, яка раніше працювала з Freckled Sky на America's Got Talent, запросити їх створити перфоманс для Джеймса Артура.

"На America’s Got Talent у Freckled Sky був найінноваційніший інтерактивний проекційний виступ з тих, що ми бачили за весь час існування шоу. Ця водяна проекція, яку вони потім застосували у виступі Pink зламала межі, це було щось небачене на американському телебаченні", — каже продюсерка.

Гаріет Каддерфорд запропонувала Freckled Sky виступити в якості запрошених зірок разом з Джеймсом Артуром в прямому ефірі Britain's Got Talent. "Нова пісня Джеймса дуже емоційна, та потребує чогось візуально неймовірного, зовсім не схожого на попередні виступи артиста, — пояснює продюсерка. — Freckled Sky належать до творців найпрекраснішого у світі контенту, і запросити їх акомпанувати виступу Джеймса — дуже природне рішення".

На створення перфомансу, який мав стати й став сюрпризом для аудиторії Britain's Got Talent, залишалося дуже мало часу, вдвічі менше, ніж зазвичай потрібно для такого проекту. Але українці спромоглися акумулювати всі зусилля десятків людей по обидва боки Атлантичного океану.

"Ми працюємо великою командою, — розповідає Володимир Сиганевіч. — В США у нас — продюсерська група, але все виробництво — в Україні. Наша унікальність ще й в тому, що ми створили схему роботи, яка дозволяє працювати дистанційно".

Як і завжди, разом з Freckled Sky над цим проектом працювали режисерська група TRI. Direction та студія інноваційних технологій Front Pictures. TRI. Direction — це Наталя Лисенкова, Наталя Ровенська та Марія Григоращенко. Вони створюють концепти шоу, сценарії та втілюють постановку в Україні. Усі троє працюють режисерками-постановницями одних з найбільш рейтинговіших тв-проектів: "Голос країни" та "Танці с зірками". Також роблять концертні шоу для Тіни Кароль, “Время и Стекло”, Потап і Настя та The Hardkiss. За межами країни вони співпрацювали з Freckled Sky майже на всіх проектах.

"Нам дуже подобається такий підхід: експериментувати, шукати нові матеріали, поверхні, гаджети. Цей пошук постійний, — кажуть TRI. Direction. — Виявляється, що не все у світі вигадано. І ми згодні з Freckled Sky, що за такими перфомансами — майбутнє. Зазначу, що вони набирають популярність не тільки у світі, але й в Україні".

Хореографом проекту став переможець 4 сезону шоу “Танцюють всі”, засновник Kozar Dance Theatre Василь Козарь, а танцюристів запросили з Freedom-ballet — Ігоря Кулешина та Марію Колосову.

Технології майбутнього, увесь цифровий відеоряд та проекції у проектах Freckled Sky — зона відповідальності компанії Front Pictures. Перфоманси для шоу-бізнесу в рамках співпраці з Freckled Sky або самостійні проекти такі як створення відеографіки для виступу Джамали на Євробаченні — лише частина їхньої роботи. Ще вони створюють цілком матеріальні речі — куполи та проекційні системи для повнокупольних кінотеатрів. Одна з них встановлена у Київському планетарії. А ще вони розробили унікальну проекційну сферу 360° для музею науки та техніки у Кванджу (Південна Корея).

"Ми постійно працюємо над технологіями, які занурюють в альтернативну реальність, — пояснює координаторка проектів компанії Ірина Животко. — Так, є окуляри віртуальної реальності, але, на нашу думку, це виключно індивідуальний досвід. Нам цікаво працювати для великих груп глядачів, коли альтернативну реальність люди бачать разом".

Можливість для українських компаній працювати на світовому ринку ентертейменту є, бо він величезний, і місця вистачить всім, впевнена співзасновниця Freckled Sky Катерина Коробко: "Є компанії-новатори, трендсетери, а є й такі, що роблять швидко та дешево. Тому конкуренція велика, але ринок місткий". Себе Freckled Sky відносять до перших, бо завжди хочуть створювати щось нове: "Ми вигадуємо щось, робимо тест, бачимо, чи працює, та втілюємо на свій ризик, — розповідає Володимир Сиганевіч. — Так і стають трандсетерами — ніхто цього або так не робив, а ти ризикуєш й перемагаєш".

Є в креативних українців мрія — створити інтерактивне мультимедіа шоу у Лас-Вегасі чи на Бродвеї, де одне з одним взаємодіють актори, проекції, світло, відео та навіть роботи. "Все з усім перетинається, повна взаємодія, — пояснює Катерина Коробко. — Але до цього ще далеко".

Виступ Джеймса Артура на Britain's Got Talent 

Більше про історію Freckled Sky можна прочитати у статтях у Вікі

comments powered by HyperComments