На трасі Мерефа-Лозова-Павлоград продовжуються роботи до кордону з Дніпропетровською областю (ФОТО)
Від с. Новоіванівка до кордону з Дніпропетровською областю виконуються такі роботи, як: стабілізація земляного полотна, відновлення основи покриття з щебенево-піщаної суміші з додаванням цементу, влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші, повідомили у прес-службі САД у Харківській області.
Крім цього, між с. Нове та м. Первомайський влаштовується верхній шар з щебенево-мастикового асфальтобетону. Роботи й надалі будуть продовжені за сприятливих погодних умов.
Нагадаємо, капітальні роботи на дорозі, що з’єднує Харків з найбільшим райцентром області, та сусідньою Дніпропетровщиною, не проводили жодного разу з моменту будівництва дороги – тобто з 1962-го. Перші найнеобхідніші роботи на шляху провели ще торік, відновивши 35,91 км покриття. У 2019-му дорога Мерефа – Лозова – Павлоград була визначена Юлією Світличною пріоритетним об’єктом дорожнього будівництва в регіоні. Голова ХОДА домоглася виділення фінансування для ремонту траси окремим рядком у державному бюджеті. У результаті відновили 76,3 км дороги.
Паралельно ремонтували 4 штучні споруди, якими проходить Р-51 (шляхопроводи в Таранівці, Лозовій та мости в Катеринівці й Іванівці). Роботи на спорудах остаточно завершать до 1 жовтня, також на деяких ділянках дороги триває нанесення розмітки та встановлення бар’єрної огорожі й знаків.
Одночасно з ремонтом дороги Мерефа – Лозова – Павлоград на Харківщині реалізували перший в Україні проект будівництва місцевої дороги коштом Дорожнього фонду – збудували 1,6 км об'їзної навколо міста Лозова.