В Харкові запрошують на змагання по декору вітрин з головним призом - стажування в Польщі

Середа, 5 лютого 2020, 11:45
У Харкові та Дніпрі пройде II Конкурс оформлювачів вітрин. Це нова для України професія, до якій не готує жоден ВУЗ. В той же час по всьому світу креативні вітрини стають частиною міської культури, надихають і виховують смак. Історія вітриністики сповнена геніїв. Чи є такі таланти в Україні, з'ясується в творчому змаганні в найближчі півтора місяця. Прийом заявок для участі в Конкурсі вже почався. Фінал відбудеться 18 квітня відразу в двох містах.
В Харкові запрошують на змагання по декору вітрин з головним призом - стажування в Польщі

Організатори Конкурсу запрошують випробувати свої сили декораторів, дизайнерів інтер'єру, бутафори, флористів, представників інших напрямків в візуальному мистецтві - початківців і досвідчених. Головний приз для переможця в Харкові — поїздка на стажування до Польщі для 2-х осіб та 2 500 гривень. Дізнатися умови та ознайомитись з Положенням про Конкурс можна тут. Заповнити та подати заявку на участь можна тут до 15.02.2020

Театр за склом  саме так іноді називають вітрини. А й справді, креативно оформлені, вони можуть радувати і дивувати глядачів, якими стають всі перехожі. Вітриністика  спеціальність, що з'явилася нещодавно, але вже надзвичайно затребувана сучасною економікою, діляться досвідом організатори. Саме на пошук нових імен в цій сфері й спрямований II Конкурс оформлювачів вітрин, який проводить ТРЦ “Дафі”. Учасники зможуть заявити про себе, отримати  новий досвід і оцінку своїх робіт від визнаних професіоналів.

А ще, це прекрасна нагода розширити свої можливості. Саме так сталося з переможцями першого Конкурсу оформлювачів вітрин в Харкові  дуетом театральних художників Вікторієй Телетьєн и Юрієм Штайдою. Тоді їхня незвичайна робота під назвою “Тактильність”” з використанням великої купи надутих гумових рукавичок отримала головний приз і Приз глядацьких симпатій. В цей раз творче подружжя увійде в состав журі Конкурсу.

"Ми дуже хвилювались, що нашу роботу не приймуть, адже вона була нетипова для оформлення вітрин, з використанням нестандартних матеріалів,  згадує Юрій Штайда.   Але і глядачі, і журі високо оцінили наш проект. Участь в конкурсі дала нам хороший досвід і старт. Ми отримали можливість попрацювати над оформленням торгових галерей ТРЦ «Дафі» до Нового року і Дня закоханих. Крім того, у нас продовжилося співробітництво з брендом Traffik, в магазині якого демонструвалася наша робота. Також нас запросили оформити вітрини бутіків в іншому торговому центрі Харкова".

Вітриністика в нашій країні — напрямок малоосвоєний, цікавий, творчий, перспективний, впевнені організатори Конкурсу. В сучасному світі ця галузь розглядається як частина культурного життя суспільства в цілому. Вітрини вже не тільки продають, а й розвивають людину-глядача як особистість, прикрашають вулиці міст, пропагують певні цінності, залучаючи не просто натовп, а свого цільового клієнта.

“Проблема в тому, що в Україні дуже мало професійних вітриністів навіть у великих містах,  впевнена  директорка з маркетингу всеукраїнської мережі ТРЦ «Дафі» Наталія Борисова. 

Власники магазинів не розуміють, як правильно декорувати вітрину. Повісять миготливу гірлянду на свято  і все. А у Франції є особливий вираз: «Підемо поцілуємо вітрини»   це коли люди йдуть на торговельні вулиці, щоб помилуватися магазинами. Нам мріється, щоб в Україні з'явилася якась схожа фраза. Ми проводимо конкурс, щоб знайти людей, що здатні створювати вітрини, від яких неможливо відірватися”.

Після того, як журі за заявками відбере півфіналістів, їм запропонують зробити ескіз оформлення реальної вітрини на тему «Великдень». Учасників, що пройдуть на наступний етап, очікують ще два завдання. По-перше, фіналісти мають оформити за своїми ескізами вітрини, що дістануться їм за жеребкуванням. Згідно з умовами, бюджет і час, виділений на декорування — єдині для всіх. 18 квітня відбудеться фінал конкурсу. Журі оцінить створені конкурсантами вітрини і роботу над другим фінальним завданням — оформленням фотозони за обмежений час на очах у суддів та глядачів.

Володаря Призу глядацьких симпатій визначать відвідувачі ТРЦ "Дафі". З 27 березня до 18 квітня вони зможуть подивитись на вітрини, створені фіналістами Конкурсу, і віддати за найкращу свій голос в соцмережі. “Сучасна вітриністика — це справжнє інтерактивне мистецтво, — впевнена координаторка по роботі з учасниками Конкурсу Тетяна Реуцька. — В реальному світі робота вітриніста оцінюється не тільки колегами. Не менш, а іноді і більш важливі оцінки клієнтів, і тих, на кого вона розрахована — відвідувачів торгових центрів, покупців, просто городян”.

Умови та положення Конкурсу

Заявка на участь

Сторінка на Facebook

Сайт проекту

comments powered by HyperComments