Стало відомо, скільки заробило на рекламі в минулому році харківське метро - ХАЦ

Середа, 11 березня 2020, 09:54
За 2019 рік, комунальне підприємство «Харківський метрополітен» отримало дохід розміром 20,14 млн.грн. від надання в оренду рекламних площ.
Стало відомо, скільки заробило на рекламі в минулому році харківське метро - ХАЦ

 КП «Підземне місто» (на балансі цього підприємства всі переходи метро) за 2019 рік отримало дохід розміром 4,17 млн.грн. від надання місця під рекламу. Про це «Харківському антикорупційному центрі» повідомили в міськраді у відповідь на інформаційний запит.

«Підсумок – два КП за рік від реклами отримали 24,3 млн.грн. В місяць від реклами метрополітен та «Підземне місто» отримували в середньому 2 млн.грн. або 66,6 тис.грн. в день. У Харкові 30 станцій метро. Реклама у всіх вагонах метро, на всіх станціях, підземних переходах метро принесли за рік всього 24 млн.грн», - йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, збитки метрополітену за 2019 рік склали 266,8 млн.грн. Збитки зросли вдвічі у порівнянні з 2018 роком. При цьому, на початку 2018 року, вартість проїзду в харківському метро підвищили з 4 до 5 гривень. А на початку 2019 року, вартість проїзду в харківському метро підвищили вже на 3 гривні, з 5 до 8 гривень. Але і це не допомогло.

 

comments powered by HyperComments