Під час карантину до диспетчерської служби «Харківміськгазу» почастішали хибні виклики від дітей

Середа, 25 березня 2020, 12:36
За добу аварійно-диспетчерська служба 104 АТ«Харківміськгаз» отримує близько 200 дзвінків. У 15-20% з них виявляються заздалегідь неправдивими, є витівками дітей або дорослих людей.
Під час карантину до диспетчерської служби «Харківміськгазу» почастішали хибні виклики від дітей

Про це повідомили у прес-службі компанії.

За хибні виклики пожежно-рятувальної служби, поліції, швидкої медичної допомоги, аварійно-диспетчерської газової служби для всіх порушників закону передбачена адміністративна та карна відповідальність.

«Почуття безпеки за своє життя — одне з найголовніших для людини. Всі ми хочемо бути впевненим, що допомога завжди поруч і швидко приїде до нас в будь-якій ситуації. Помилкові дзвінки відволікають оператора і займають телефонні лінії, а в цей час хтось дійсно потребує допомоги пожежних, рятувальників, медиків. Адже в такі моменти рахунок йде на секунди. Тому батькам необхідно пояснювати своїм чадам про наслідки подібної витівки», - говорить начальник аварійно-диспетчерської служби АТ «Харківміськгаз» Дмитро Толпінський.

Тих, хто раптом захоче пожартувати і викликати без потреби екстрену аварійно-диспетчерську бригаду “104” відповідно до закону в судовому порядку компанія ініціюватиме притягнення до адмінвідповідальності. Порушення статті 183 Кодексу України про адміністративні правопорушення за «завідомо неправдивий виклик спеціальних служб» тягне за собою накладення штрафу від трьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ціна помилкового виклику не вимірюється тільки в грошовому еквіваленті. В першу чергу, за кожним викликом співробітників екстрених служб стоїть можливість порятунку людського життя або майна.
 

comments powered by HyperComments