У Харкові масштабно горів велозавод (оновлено, ФОТО)
Як повідомили «Міську Варту» в МНС, рятувальників викликали за адресою пр.Московский, 188.
За попередніми даними, горить лако-фарбовий цех. В даний час у рятувальників поки немає точних даних, чи відноситься дана будівля безпосередньо до Велозаводу або іншої фірми, що базується на його території.
Площа розповсюдження вогню складає 150 квадратних метрів.
На місце події виїхали 6 пожежних відділень. На пожежі працюють 7 автоцистерн, 2 автодрабини і штабний автомобіль.
Як повідомив на місці подій помічник начальника ГУ МНС в області Ігор Лупандін, попередньою причиною спалаху стала халатність, точніше – порушення технологічного процесу. За його заявою, помітно, що підприємство не приділяло належної уваги питанням пожежної безпеки, що за попередніми даними і стало причиною виникнення і широкого розповсюдження пожежі.
За даними рятувальників, в приміщенні були забиті відходами фарби вентиляційні шахти. Саме у них і розповсюджувалося полум'я. Пожежникам довелося розбитися на бригади і розкривати шахти в різних місцях, щоб запобігти подальшому розповсюдженню вогню.
На пожежі ніхто не постраждав. Пожежники відзначили токсичний характер диму.
«Дихати дуже важко. Самі розумієте – відходи фарби», – відзначив І. Лупандін.
За його словами, площа розповсюдження вогню склала більше 200 кв.м.
Розповсюдження вогню було зупинене протягом 5 хвилин після прибуття пожежників в 12:53. Ліквідація лиха була завершена до 14:46.
ДИВІТЬСЯ ФОТОРЕПОРТАЖ «Пожежа в вентиляційній системі лако-фарбового підприємства на велозаводі»
ДОВІДКА
Під час першої світової війни до Харкова з Риги був переведений велосипедний завод Лейтнера, який розмістився на території заводу Гельферих-Саде (нині завод «Серп і Молот»). У листопаді 1923 року на базі ряду майстерень був заснований завод як самостійна одиниця – Харківський велосипедний завод імені Г. І. Петровського («ХВЗ»). Є одним з основних центрів українського і радянського велосипедного машинобудування. За радянських часів завод випускав безліч різноманітних моделей дитячих, дорожніх, шосейних і спортивних велосипедів. Деякі моделі випускаються до теперішнього часу і мають попит в провінції і у обмеженого числа прихильників вітчизняних велосипедів (разом з продукцією мінського заводу — ММВЗ).
Четверту частину велосипедів, що виготовляються в країнах СНД, втготовляє Харківський велосипедный завод.
Як повідомляла «Міська Варта», в грудні 2007 року горів київський пивзавод «Славутич». В серпні 2007 року сталася пожежа на харківському заводі Радіорелє.