Пасажирці відірвало ногу під час руху тролейбуса

Вівторок, 22 березня 2011, 12:54
Трагедія сталася через технічну несправність машини 19 березня в Севастополі.
тролейбус

Те, що відбулося в тролейбусі № 7 в суботу вранці, було схоже на фільм жахів. Машина як раз набрала швидкість, як раптом пенсіонерка, що стояла посередині салону, провалилася під підлогу та стала несамовито кричати. Водій вдарив по гальмах. Пасажири викликали «швидку».

Невідкладна допомога примчала через кілька хвилин. Постраждала (нею виявилася 61-річна місцева жителька Галина Родько) була в напівсвідомому стані. Лікарі пояснили, що у неї шок і дуже серйозні травми: відкритий перелом обох гомілок, права стопа розтрощена, а ліву відірвало...

У Севастопольській міській лікарні № 1 стан пацієнтки ніхто не коментує. Лише вдалося дізнатися, що Галину Олександрівну вже перевели з реанімації до травматологічного відділення.

Чому жінка провалилася під підлогу тролейбуса, вже ясно: технічна несправність.

«Люк на задній площадці відкрився через те, що під час руху від'єдналася задня частина карданного валу, – пояснили «КП» в міськуправлінні міліції. – Однак слідство ще не закінчено, тому рано говорити, це був нещасний випадок або ж ДТП».

На підприємстві «Севтролейбус» що-небудь говорити із цього приводу відмовляються, поки не будуть встановлені обставини НП і винні. Але, як нам вдалося дізнатися, практично всі 160 машин, які знаходяться в тролейбусному парку, мають різні несправності.

«Термін експлуатації «рогатого» – десять років, а він курсує по місту вже тридцять, – обурюється фахівець, який попросив не називати його прізвище. – Про яку безпеку може йти мова? Грошей на запчастини ні, не виконуються терміни технічного огляду, який має проводитися щомісяця. По всій видимості, зараз все йде до того, що територію, де базується підприємство, продадуть, тролейбуси спишуть через непридатність, штат скоротять удвічі. Але вже зараз водії працюють на знос, по 10-12 годин щодня замість належних 8 годин. Не вистачає водіїв і інженерів».

КОМЕНТАР ЕКСПЕРТА

Вал просто так не міг відвалитися, вважає Георгій Фрізір, викладач Сімферопольського автотранспортного технікуму.

Карданний вал має вигляд труби, яка одним кінцем кріпиться болтами до хрестовини, а іншим – до коробки передач і електродвигуну. Пристрій передає обертальне зусилля на колеса. Швидше за все, болти були погано затягнуті. Не витримавши навантаження, кріплення зірвалося. Труба продовжувала крутитися і вдарила по днищу тролейбуса. Це суто технічна проблема. Транспорт неправильно експлуатували. Перед кожним виїздом на маршрут тролейбус повинні були ретельно оглядати.

comments powered by HyperComments