Мешканці Дніпропетровська найчастіше скаржаться на неякісні взуття та телефони

Вівторок, 27 грудня 2011, 09:40
У Дніпропетровську основний потік скарг від споживачів в управління з питань захисту прав споживачів викликаний неякісною продукцію непродовольчого сектору/
Мешканці Дніпропетровська найчастіше скаржаться на неякісні взуття та телефони

Про це стало відомо з повідомлення прес-служби міської ради Дніпропетровська. За 11 місяців Дніпропетровським управлінням з питань захисту прав споживачів повернуто жителям понад 70 тис. грн.  за неякісну продукцію та надані послуги.

За цей же період до управління надійшло 228 від дніпропетровців звернень щодо порушення їх прав як споживачів і 219 з них задоволені на їх користь.

Більшість споживачів скаржаться на якість непродовольчих товарів. Зокрема, кожне третє нарікання стосується якості взуття, одягу і мобільних телефонів.

Значна кількість звернень пов'язана з роботою сервісних центрів з ремонту побутової техніки та мобільних телефонів.

Скарги споживачів викликані недотриманням термінів виконання ремонтів техніки.

comments powered by HyperComments