Дніпропетровські ліфти спілкуються з пасажирами голосом (відео)
Диспетчер, звертаючись до жителя, просить його бути пильним і повідомляти про усі випадки розграбування ліфтового господарства і будь-яких нестандартних ситуацій.
Фахівці "Дніпроліфт" провели ряд робіт з оновлення устаткування системи зв'язку з диспетчером. А керівництво компанії розраховує, що люди будуть дбайливо відноситися до ліфтового устаткування і стануть пильнішими.
У середньому кожен диспетчер щодня приймає близько тридцяти заявок. У більшості - це повідомлення про поломки, і два-три повідомлення про мародерство.
На жаль, розграбування ліфтового господарства останнім часом прийняло масовий характер. До цього були лише одиничні випадки за рік.
Так, наприклад заміна троса ліфтового підйомника коштує більше 10 тисяч гривень, а сама процедура може затягнутися на декілька місяців. Диспетчера просять повідомляти про всі підозрілі типи в під'їзді, і випадки крадійства, відразу дзвонити в міліцію.