У Дніпрі презентували туристичні можливості міста представникам іноземних ЗМІ
Візит представників іноземних ЗМІ відбувся за підтримки Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та «Агентства розвитку Дніпра». Головна мета заходу – розвиток туристичного потенціалу міста, повідомляє прес-служба міськради.
«Темою прес-туру спочатку був заявлений індустріальний туризм. Гості захотіли побачити справжній промисловий «перформанс» на сучасному металургійному заводі «Інтерпайп сталь» з його «зеленими технологіями» та арт-об'єктами на території, виробничий комплекс світового значення «Південмаш», який здійснює серійне виготовлення зразків сучасної ракетно-космічної техніки. Крім того, їм дуже кортіло відчути дух Дніпра. Тож у програмі був і Музей АТО», – розповів керівник напрямку ребрендингу та іміджу «Агентства розвитку Дніпра» Ярослав Ярошенко.
Після завершення прес-туру журналісти поділилися своїми враженнями та довідалися про масштабні інфраструктурні інвестиційні проекти (такі, як індустріальний парк Innovation Forpost), напрямки програми активізації туристичного потенціалу Дніпра на найближчі роки.
«Ми підготували для гостей низку презентацій, показали Дніпро з різних боків. Адже уявлення про місто формується із сукупності вражень. Тож скористалися можливістю донести до міжнародних ЗМІ об’єктивну інформацію», – підсумував Ярослав Ярошенко.