Луганські педагоги-новатори: паралельний світ є, і він краще нашого. Там теж – школи, посади, зарплати, але, на щастя, немає учнів

П'ятниця, 10 січня 2014, 21:21
Міліція Луганщини розпочала досудове слідство по факту привласнення понад 1 млн. бюджетних гривень групою з 8 педагогів. Правоохоронцям (і органам управління освіти) знадобилось усього лише десяток років, щоб встановити примарність школи, в якій працювали вчителі-новатори.
Луганські педагоги-новатори: паралельний світ є, і він краще нашого. Там теж  – школи, посади, зарплати, але, на щастя, немає учнів
//lib.znaimo.com.ua
 
Певна спеціалізована школа за документами існувала з 2002  по 2013 рік. Весь цей час вона справно доводила, що освіта можлива не лише в звичній нам реальності, але й в паралельному вимірі. Притому і директор,  і 7 педагогів – його близьких родичів,  їх посади, зарплати, витрати на утримання школи успішно існували в цьому світі, а всі учні, навпаки,  в якомусь іншому, ще не відкритому офіційною наукою паралельному вимірі. 
Грубо кажучи, протягом означеного часу в звичній для нас реальній Луганщині ніяких дітей в цій школі не було. Що, звичайно,  до біса  полегшувало весь тяжкий навчальний процес, але породжувало в колективі велику нудьгу. 
Щоб якось  заповнити безмежну кількість вільного часу, вся сім’я педагогів-новаторів одночасно працювала в інших  навчальних закладах, облаштованих у  більш  традиційний спосіб – з дітьми, батьками, уроками та іншими,  зайвими для передової освіти перепонами.
Загалом за період існування школи в ній начебто навчалось 76 дітей з особливими потребами, які через негаразди з фізичними станом потребували особливих умов навчання. Попри відсутність означених дітей повсюди, крім паперових звітів, їм не було на що дуже нарікати:  більш особливих умов освіти годі собі навіть уявити. 
В результаті, як повідомляє прес-служба Головного управління МВС у Луганській області,  школа-примара вартувала державному бюджету понад мільйон гривень. Педагогічна новація наразі кваліфікована за частиною 3 статті  191 Кримінального кодексу України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).
Ну, від міліції, хай не надто переконливі, але такі-сякі виправдання можна сприйняти. У неї не бракує клопотів з крадіями, вбивцями, шахраями та мирними протестувальниками. Чого б вона ще цікавилась школою для дітей-інвалідів? 
А от численні державні та муніципальні органи управління освітою, фінансами, соціальним забезпеченням, що вони бачили аж 11 років?  Були загіпнотизовані  магістрами шахрайства?  Підписували кошториси, надсилали перевірки, ходили на свято першого дзвоника? Чи  всі ці  керівні бюджетні установи теж перебувають у паралельному, нездоланому для  КРУ,  вимірі? Чому тоді гроші використовують не уявні та паралельні, а наші, цілком реальні, цьогобічні?
comments powered by HyperComments